Populiarinant technikos naujoves – dosni „Technoramos" akcija

  • Teksto dydis:

Pirkėjai Lietuvoje įdėmiai seka šiandieninio technologijų pasaulio pulsą ir svetingai įsileidžia naujoves į savo namus ar biurus. Atsižvelgdamas į šias tendencijas, parduotuvių tinklas „Technorama" suteikia puikią galimybę žengti koja kojon su laiku, nes įsigyjant moderniausią „Samsung" techniką galima susigrąžinti netgi pusę pirkinio vertės.

Nuo lapkričio 12 d. rankomis iš džiaugsmo gali trinti visi, kurie sudalyvavo prieš dvejus metus paskelbtoje itin dosnioje „Technoramos" akcijoje. Įsigiję „Samsung" technikos bei užsiregistravę pirkėjai dabar turi puikią progą sudaryti naują svajonių pirkinių sąrašą. Atnešus tąsyk įsigytą techniką „Technorama" ją „atpirks" ir grąžins akcijos dalyviams net 50 proc. sumos, kurią jie išleido prieš dvejus metus. Pinigus išsyk bus galima panaudoti perkant naują įrangą namams ar savo biurui.

Tie, kurie nesudalyvavo prieš dvejus metus paskelbtose „atpirktuvėse", neturėtų nuliūsti, nes „Technorama" vėl turi analogišką pasiūlymą. 2017-aisiais naujovių mylėtojai vėl galės gauti 50 proc. „grąžą" už „Samsung" pirkinius ir apsirūpinti inovatyvia buitine technika ar kitais prietaisais.

„Galbūt Lietuvoje pasaulinės išmaniųjų įrenginių ar kompiuterinės technikos „premjeros" ir nesulaukia tokio ažiotažo, kaip, tarkime, JAV, tačiau naujovių atėjimas tikrai nelieka nepastebėtas. Kaskart prieš joms pasirodant juntame padidėjusį žmonių susidomėjimą, kuomet vieną ar kitą daiktą bus galima išbandyti ir įsigyti", – kalbėjo „Technoramos" direktorius Vygintas Lekavičius.

Parduotovių tinklo vadovo teigimu, neretai klaidingai manoma, jog tai, kas inovatyvu, labiausiai domina jaunimą. Nors šio segmento atstovai nestokoja smalsumo, visgi ženkliausią naujų produktų pirkėjų dalį sudaro 30-40 metų amžiaus žmonės. „Technoramos" atstovai tvirtina, kad taip yra ne vien dėl didesnės darbingiausio amžiaus žmonių perkamosios galios – klientai tiesiog yra žingeidūs, reiklūs kokybei.

„Viena vertus, džiugina žmonių atvirumas naujovėms, o iš kitos pusės, vertiname patį faktą, kad daugelis pirkėjų naujovių pristatymą Lietuvoje sieja būtent su „Technorama". Skiriame išties daug pastangų tam, kad mūsų parduotuvių lentynose atsirastų tai, kas galbūt dar tik skinasi kelią į mūsų kasdienį gyvenimą, tad žmonių pasitikėjimas mumis kaip savo srities ekspertais mums itin svarbus", – pažymėjo V. Lekavičius.

Kad atsakymai į šimtus užduodamų klausimų, praktiški patarimai ir įdomiausi faktai apie naujausias technologijas neliktų vien kasdienių pokalbių su klientais plotmėje, „Technorama" šiemet ėmėsi profesionaliai parengtu turiniu išsiskiriančio „Technoramos GIDO" leidybos. Periodinis pažintinis leidinys apie techniką pristato įrenginius, sulaukusius didžiausio pirkėjų ir darbuotojų susidomėjimo. Kiekviename numeryje pristatoma daugybė išsamių apžvalgų, kurios padeda atrasti televizorių, telefonų, išmaniųjų laikrodžių, buitinių prietaisų ir kitų naudingų įrenginių galimybes. 



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių