- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Pasikeitus apmokėjimo sąlygoms „Klaipėdos autobusų parko“ vairuotojai uždirbs daugiau.
Klaipėdos miesto savivaldybės valdoma bendrovė „Klaipėdos autobusų parkas“ (KLAP) visiems darbuotojams pakeitė apmokėjimo sistemą.
Pasirašius naują kolektyvinę sutartį atlyginimai municipalinio parko vairuotojams didėja ir aiškesnė tvarka už ką jis mokamas.
Darbuotojų pajamos – ne tik atlyginimas
„Anksčiau mūsų bendrovėje tik vairuotojams būdavo mokami priedai už įvairius darbus. Kiti darbuotojai gaudavo pastovų atlyginimą. Vieningos finansinės motyvacijos sistemos nebuvo“, – pasakojo Remigijus Žilinskas, KLAP profesinės sąjungos vadovas.
Pasirašius naująją kolektyvinę sutartį apmokėjimo sistema bendrovėje pakeista. Dabar vairuotojams bus mokamas didesnis bazinis atlyginimas, o priedas liko tik vienas, kintamo dydžio. Tuo tarpu autobusų parko administracijos darbuotojai turės galimybių gauti priedą už pasiektus darbo rezultatus.
„Šiuo metu ruošiamos darbuotojų metinės vertinimo gairės, iškeliami tikslai, suformuojamos užduotys. Pagal juos komisija, susidedanti iš administracijos atstovų, darbuotojų profesinės sąjungos narių, vertins kolegų veiklą ir spręs, ar jie verti finansinio paskatinimo“, – aiškino R.Žilinskas.
Pagal naująją tvarką atlyginimai didės vairuotojams ir mažiausiai uždirbusiems parko darbuotojams. Vadovams algos išliks nepakitusios.
Kolektyvinėje sutartyje išsaugotos ir KLAP darbuotojų garantijos: nemokamas asmeninis vairuotojų civilinės atsakomybės draudimas, išmokos už jubiliejinius gimtadienius, pašalpos netekus artimųjų, priemokos gimus vaikui ir panašiai.
Atlyginimų fondas bus rekordinis
Metinį mokos fondą UAB „Klaipėdos autobusų parkas“ paskutinįkart koregavo 2014 metais. Šįkart jis didinamas vidutiniškai 5 proc. ir tai vienas didžiausių kilimų per įmonės istoriją.
„Žinoma, mes labai priklausomi nuo rinkos sąlygų. Pavyzdžiui, nuo metų pradžios apie 15 procentų padidėjo degalų kaina. Tai daro didelę įtaką mūsų pajamoms: kainų klientams didinti negalime dėl konkurencijos ir todėl mūsų finansų rezervai tampa kuklesni“, – kalbėjo Vaidas Ramanauskas, UAB „Klaipėdos autobusų parkas“ generalinis direktorius.
Pasak vadovo, kitąmet tuo pačiu metu ketinama vėl peržiūrėti bendrovės darbuotojų atlyginimus ir mažiausiai uždirbantiems juos didinti, indeksuoti pagal Lietuvos infliacijos lygį.
„Didesnis atlyginimų fondas nenukrito iš dangaus. Šiemet bendrovėje sumažinome etatų skaičių, pakeista valdymo struktūra, kai kurias paslaugas ėmė teikti kiti teikėjai, sumažintos išlaidos, gautos papildomos pajamos iš naujų veiklų. Pavyzdžiui, šią vasarą mūsų darbuotojai vežiojo keleivius Skandinavijoje. Bendrai visų mūsų uždirbtos lėšos sudaro galimybę didinti atlyginimus“, – pasakojo V.Ramanauskas.
Didžiausioje Klaipėdos keleivinio transporto bendrovėje šiuo metu dirba 265 darbuotojai, iš jų apie 170 vairuotojų. Bendrovės administracija su darbuotojų profesine sąjunga pasirašė kolektyvinę sutartį, kuri galios dvejus metus ir užtikrins darbuotojams išvardytas garantijas.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Pabaigtas „Vičiūnų grupės“ įmonių restruktūrizavimo procesas3
„Vičiūnų grupės“ savininkų Kauno mero Visvaldo Matijošaičio ir jo verslo partnerio Liudo Skieriaus netiesiogiai valdoma turto valdymo bendrovė „GG Holding“ restruktūrizacijos proceso metu buvo prijungta prie žemės ūkio...
-
Skrydis į niekur: tūkstantis savanorių testuoja naująjį Vilniaus oro uosto terminalą
Vilniaus oro uoste vyksta naujojo išvykimo terminalo masinis testavimas, kuriame dalyvauja daugiau kaip 1 tūkst. savanorių. ...
-
Teismo verdiktas: Susisiekimo ministerijai teks mokėti didžiulę baudą3
Konkurencijos tarybos Susisiekimo ministerijai 2023 metais skirta 40,53 tūkst. eurų bauda dėl apribotos prieigos prie viešosios geležinkelių infrastruktūros ir konkurencijos buvo pagrįsta, nutarė Regionų administracinis teismas. ...
-
Žiniasklaida: baltarusiškas trąšas gabenusi bendrovė pradėjo arbitražo bylą prieš Lietuvą5
Lietuvos piliečiui Igoriui Udovickiui per tarpininkus priklausanti įmonė „Hasenberg“ pradėjo tarptautinį arbitražą prieš Lietuvą. Tai portalui lrt.lt patvirtino Susisiekimo ministerija. LRT duomenimis, bendrovė siekia prisiteisti 15...
-
Po finansinių įstaigų skandalų LB akiratyje – ne tik komerciniai bankai: pranešė, ką tikrins
Lietuvos bankas (LB) šiais metais ketina atlikti iki 30 jo prižiūrimų finansų įstaigų patikrinimų. ...
-
„LTG Cargo“ atskleidė, ką darys su rusiško žymėjimo vagonais
Siekdama galutinai desinchronizuoti Lietuvos geležinkelių sistemą nuo Rusijos, valstybės grupės „Lietuvos geležinkeliai“ (LTG) krovinių pervežimo bendrovė „LTG Cargo“ iki 2026 m. ketina visus aktyviai naudojamus vagonus perregi...
-
„Fintech“ paslaugomis naudojasi kas trečias lietuvis, dar 19 proc. ketina išbandyti1
36 proc. lietuvių naudojasi „fintech“ įmonių paslaugomis, tai parodė asociacijos „Fintech Hub LT“ užsakymu „Spinter tyrimai“ atlikta apklausa. Dažniausiai tokiomis paslaugomis naudojasi 18–45 metų amžiaus gyven...
-
Paukštys pratrūko: skleidžiamas šmeižtas
Viešojoje erdvėje pasklidus informacijai, kad „Teltonikos“ prekių vis dar galima įsigyti Rusijoje ir Baltarusijoje veikiančiuose interneto portaluose, įmonių grupės įkūrėjas Arvydas Paukštys tvirtina – jau nuo 2022 m. ...
-
Dėl sukčių atakos užblokavo dalį „Akropolio“ dovanų kortelių: štai ką reikia daryti jų turėtojams
Dovanų kortelių platinimo bendrovė „Gera dovana“ nustatė, kad į jos partnerių savitarnos portalą per darbuotojo paskyrą nuotoliniu būdu įsilaužę nežinomi asmenys neteisėtu būdu nukopijavo dalį išplatintų „Akropolio&ldq...
-
Lietuvos oro uostų užmojai: žada patuštinti „kišenes“
Tris oro uostus valdanti valstybės įmonė Lietuvos oro uostai (LTOU) šiemet į plėtrą investuos 58 mln. eurų, skelbia LTOU. ...