- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Kuo kauniečiai panašūs į Britanijos karališkąją šeimą? Prioritetą teikia kokybei, o ne kainai. Taip pat kaip ir karaliai. Ar žinojote, kad Anglijos karališkosios šeimos atžalos miega ant Lietuvoje pagaminto čiužinio? Kaip parduoti karaliui ir gauti specialų karališkosios šeimos ženklą?
Kodėl tas antspaudas su karūna toks svarbus verslininkams ir apie jį svajoja kiekvienos prekės gamintojas? Tačiau tik retas gali tuo pasidžiaugti. Tik tas, kieno prekę pasirinko karališkoji šeima, gauna teisę ir licenciją ant gaminių dėti ženklą su karūna.
Karališka šeima pasirinko lietuvių gamintą čiužinį
Viena tokių įmonių, galinčių didžiuotis karališkosios šeimos pasirinkimu, ekologiškų ir natūralių čiužinių gamintoja Lietuvoje – bendrovė „IVO ir ko“. Ant lietuvių gamintų čiužinių, eksportuojamų į visą pasaulį, dedamas karališkosios šeimos ženklas.
Partnerio nuotr.
„Tai, kas tinka karaliams, simbolizuoja aukščiausią kokybę. Karališkosios šeimos ženklas ant gaminio – kaip kokybės garantas“, – teigė Lietuvoje tokius čiužinius, tinkančius ir Britanijos karališkajai šeimai, pardavinėjančio baldų salonų tinklo „IVO baldai“ vadovė Brigita Verpetinskienė.
Čiužinio sudėtis primena sumuštinio principą: jis gali būti gaminamas individualiai, kiekvienam pagal poreikius ir pageidavimus. Populiariausios tokios medžiagos, kaip kokoso pluoštas, kanapių pluoštas, medvilnė, natūralus lateksas, išgaunamas iš Hevea brasiliensis medžių Šri Lankoje, iš kurių ir gaunamas natūralus latekso pienelis, natūrali vilna, arklio ašutai, kurie reguliuoja temperatūrą, neleidžia prakaituoti, o natūraliuose čiužiniuose naudojami nuo neatmenamų laikų.
„Lounge“ modelis. Partnerio nuotr.
„Kadangi daugiausiai čiužinių su karūnos ženklu eksportuojama į Vakarus, tai visos medžiagos privalo turėti tarptautinius sertifikatus, jog naudojamos medžiagos atitinka aukščiausius pasaulinius reikalavimus,“ – pasakojo „IVO baldai“ vadovė B. Verpetinskienė.
Brigita Verpetinskienė. Partnerio nuotr.
Vakarų pirkėjai ieško kuo natūraliau, lietuviai – kuo pigiau
Tarptautinėse baldų parodose kasmet dalyvaujanti B. Verpetinskienė pastebi, kad vokiečiai, britai, austrai, skandinavai prioritetą teikia natūralumui, ekologijai, tvarumui, jiems labiau rūpi kokybė nei kaina.
Naujausias baldų mados kryptis, audinių raštus ir karščiausias naujienas gamintojai sužino metų pradžioje Vokietijoje, Kiolne, vykstančioje didžiausioje baldų parodoje. Tuomet ir baldų salonus Lietuvoje papildo naujausių baldų modelių pavyzdžiai.
„Baxter“ modelis. Partnerio nuotr.
„Tačiau pastebėjome, kad lietuviai, latviai ir estai dar vis atsargiai priima naujas baldų madas ir jos dažniausiai Lietuvoje prigyja tik po kokių metų ar pusantrų. Pavyzdžiui, Europoje veliūras jau gal porą metų išėjęs iš mados, o mes niekaip negalime jo atsisakyti, nes didžioji dauguma žmonių vis tiek renkasi tokius svetainės baldus su veliūru“, – šypsojosi B. Verpetinskienė.
Šiemet „ant bangos“ – segmentiniai svetainės baldai, kuriuos galima modeliuoti pagal poreikį – perkelti iš vienos vietos į kitą. Madingos natūralios žemės spalvos: žalsva, rusva, kolekcijose neliko itin ryškių – mėlynų, raudonų spalvų.
„Madingiausi stambūs raštai, nors lietuviai jų vis dar vengia, – šypsojosi „IVO baldai“ salonų tinklo vadovė. – Ir į madą atėjo tokie audiniai, kaip linas, balti, šviesių atspalvių, lyg minkštų žaislų ar pandos kailį primenantys audiniai. Galvojome, kas gi pirks baltos spalvos baldus? Tačiau mūsų didelei nuostabai, jie labai sėkmingi“.
Iš lietuvių geru skoniu išsiskiria kauniečiai
Jei pirkti svetainės baldus – tai pačius geriausius ir brangiausius. Tokiu principu vadovaujasi dauguma kauniečių, baldų salono „IVO baldai“ Kaune klientai.
„Kauniečiai – labiau kaip europiečiai. Pastebime, kad jie renkasi kokybę ir negaili pinigų net brangiausiems, bet ypatingai kokybiškiems baldams. Vieni labiausiai perkamų – skandinaviškų minkštųjų baldų „Neiser“ modeliai „Baxter“, „Beaumont“, „California“ ir „Montreal“. Dažnai jie renkasi U formos baldus, kad patogiai susodintų visą šeimą ar draugų kompaniją.
Žinoma, kad kauniečių mėgstamiausi – natūralios sendintos odos baldai, garantuojantys ir komfortą, ir prestižą, ir ilgaamžiškumą“, – pasakojo B. Verpetinskienė.
„Newport“ modelis. Partnerio nuotr.
Kauniečiai renkasi itin patogius, labiau masyvius baldus su plunksnų užpildu.
„Kas bent kartą išbando baldus su plunksnų užpildu, į kitokius nė žiūrėti nebenori“, – šypsojosi salonų tinklo „IVO baldai“ vadovė.
Vilniečiai panašesni į skandinavus ar prancūzus: jie renkasi šiltesnius, „saldesnius“ modelius. Tačiau lietuviai mielai renkasi minkštus svetainės baldus su pagalvėlėmis, o skandinavai jų atsisako, nors į komplektą ir įeina – jie nori visiško sterilumo ir minimalizmo.
Kauniečiai svetainės baldams pinigų negaili
B. Verpetinskienė atkreipė dėmesį, kad lietuviai daugiausiai sau leidžia išlaidauti svetainės baldams, nes jie – kaip pagrindinis namų akcentas, suburiantis šeimą, talpinantis svečius, kuriantis jaukumą, stilių ir įvaizdį.
Lietuviai vis dar dažnai ieško svetainės baldų su miegamąja funkcija. Tačiau tokie baldai įprastai būna kietesni ir ne tokie komfortiški.
„Visada klientams patariu: jei tėvai ar giminės atvažiuoja kartą ar dukart per metus, gal logiškiau būtų įsigyti pripučiamą čiužinį jiems pernakvoti, o visą laiką jums mėgautis patogesniais baldais? Geriau investuokite pinigus į savo kasdieninį komfortą – baldus sau, kad būtų patogu“, – patarimais dalijosi B. Verpetinskienė.
Kviečiame užsukti į naują saloną IVO baldai Kaune:
Pramonės pr. 23, Kaunas;
Tel.: +37067046496;
El. paštas: Kaunas@ivo.lt.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Pokyčių metai: nekilnojamojo turto perspektyvos 2025-aisiais
Pastaraisiais metais nekilnojamojo turto rinka patyrė nemažai pakilimų ir nuosmukių, tačiau, įžengus į 2025 m., ore tvyro optimizmas. ...
-
Žiniasklaida: mįslingai atsistatydino Žalgirio klinikos vadovas
Iš Žalgirio klinikos vadovo pareigų atsistatydino vienerius metus įstaigai vadovavęs Dalius Matkevičius, rašo portalas LRT.lt. ...
-
Desertinių tinklas „Sugamour“: mums tai – svajonės pabaiga1
Kavinių tinklas „Sugamour“ ketvirtadienį pranešė nutraukiantis veiklą. ...
-
Pasinaudojus išpardavimo nuolaidomis „Megoje“ – nemokamai pramogaujama Lietuvos zoologijos sode1
Prieš žiemos šventes pirkėjai į parduotuves paprastai užsukdavo dovanų kitiems, o štai po švenčių jau dažniau linkstama pirkti sau, pastebi prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“ valdytojai. Pasak jų, šiu...
-
„Wizz Air“ atnaujina skrydžius iš Vilniaus: ši kryptis buvo nesaugi1
Vengrijos pigių skrydžių bendrovė „Wizz Air“ atnaujina pernai spalį sustabdytus skrydžius iš Vilniaus į Tel Avivą. ...
-
Lietuvos bankas atskleidė e. pinigų ir mokėjimo įstaigų pajamas
Elektroninių pinigų (EPĮ) ir mokėjimo (MĮ) įstaigų veiklos pajamos 2024 metų trečiąjį ketvirtį, palyginti su 2023 metų trečiuoju ketvirčiu, padidėjo 22 proc. iki 431,4 mln. eurų, jų mokėjimo operacijų suma išaugo 37 proc. iki 141 mlr...
-
Ministerija nutarė neberemti garsaus fondo: veikla kelia įtarimų
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija (SADM) ketvirtadienį pranešė stabdanti finansavimą „Sidabrinei linijai“, teikiančiai emocinę ir psichologinę pagalbą vyresnio amžiaus žmonėms. ...
-
Šarūnas Matijošaitis bylinėjasi su buvusiu „Deals on Wheels“ vadovu dėl pažeistos garbės6
Vienos didžiausių Lietuvos maisto gamintojų „Vičiūnų grupės“ vadovas Šarūnas Matijošaitis ir jo valdoma automobilių prekybos bendrovė „Autovici“ teisme skundžia buvusio automobilių prekybos bendrovės „De...
-
Teismas atvertė atidėtą Trinkūnaitės ir Vyriausybės bylą2
Regionų administracinis pradėjo nagrinėti finansinių technologijų įmonės „Foxpay“ savininkės Ievos Trinkūnaitės skundą dėl vyriausybinės komisijos sprendimo pripažinti ją neatitinkančią nacionalinės svarbos objektų apsaugos įsta...
-
Pilviškių terminalo plėtra stiprina UHB grupės tarptautines pozicijas1
2024-uosius UHB grupės įmonės baigė stambiu projektu – įgyvendintas antrasis Pilviškių krovos terminalo plėtros etapas. Šis terminalas, dabar tapęs ne tik regioniniu logistikos centru, bet ir svarbia grandimi tarptautinėje tiekimo ...