- BNS inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Nepriklausoma elektros tiekėja „Enefit“ nuo kovo įveda abonentinį mokestį. Bendrovės klientams – ir neterminuotų sutarčių turėtojams, ir tiems, kas sudarys terminuotas naujas sutartis – nuo kovo teks papildomai kas mėnesį mokėti 2 eurus, skelbia LRT radijas.
„Enefit“ vadovas Vytenis Koryzna sako, kad taip norima suvienodinti kainodarą.
„Abonentinį mokestį pradėjome taikyti nuo praėjusių metų spalio, tiek su birža susietoms sutartims, tiek ir fiksuotoms, o nuo kovo visi klientai, kurie iki šiol buvo pasirašę kintamos kainos sutartis, jiems bus pritaikytas ir dviejų eurų mokestis“, – LRT sakė V. Koryzna.
Kiti du tiekėjai abonentinio mokesčio kol kas neįvedę. „Elektrum Lietuva“ sako kol kas to ir neplanuojanti, o „Ignitis“ teigia matantis, ką daro konkurentai, supranta, kas juos skatina taip elgtis ir svarsto įvairius variantus.
Atsinaujinančių išteklių energetikos konfederacijos prezidentas Martynas Nagevičius sako, kad „Enefit“ nebus vienintelė bendrovė, kuri įves abonentinį mokestį, jos pavyzdžiu paseks ir kiti tiekėjai.
Energetikos viceministrė Inga Žilienė pažymėjo, kad įstatymai fiksuotų mokesčių nedraudžia, toks įkainių nustatymas – viena iš konkurencinių priemonių.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
„Paysera“ ramina: ši ataka bendrovės klientų asmeninių duomenų ar pinigų saugumui įtakos neturi
Antradienį sutriko bendrovės „Paysera“ teikiamų paslaugų veikla. Apie tai pati įmonė pranešė socialiniame tinkle „Facebook“. ...
-
Žiemos pavojai daugiabučiams: kas lemia avarijas ir kaip jų išvengti?
Pirmą kartą šią žiemą smarkiau spustelėjęs šaltis gali sukelti rimtų iššūkių daugiabučių namų inžinerinėms sistemoms. Nors į Lietuvą atkeliavusi šalčio banga nėra ekstremali, staigus temperatūros kritimas ...
-
„Sodra“ gyventojus ragina naudoti savitarna: „kaista“ telefonai
Sausio ir vasario pradžioje, gyventojus pasiekiant didesnėms pensijoms, padidėjusio skambučių srauto sulaukianti „Sodra“ gyventojus ragina naudotis informacinėmis sistemomis ir savitarna. ...
-
„Ignitis“ kreipėsi į per klaidą didesnes sąskaitas gavusius klientus
Dėl techninės klaidos penktadalis – apie 200 tūkst. valstybės valdomos „Ignitis grupės“ elektros tiekėjos „Ignitis“ klientų praėjusį šeštadienį gavę bei jau apmokėję dukart didesnes sąskaitas, pinigus a...
-
Žiniasklaida: įdiegtos papildomos saugumo funkcijos „Bolt“ keleiviams
Pavėžėjimo paslaugų platformos „Bolt“ klientai nuo šiol galės pasinaudoti 2 papildomomis saugumo funkcijomis: „įsėdimo kodo“ bei „patikimų kontaktinių asmenų“ įvedimo į sistemą galimybe, skelbia naujien...
-
Teismas: Klaipėdos valdžia už sankryžos remontą „Rivonai“ neturi mokėti dar 3,5 mln. eurų
Mažmeninės prekybos tinklo „Norfa“ savininkų kontroliuojamai bendrovei „Rivona“ iš Klaipėdos valdžios per teismą nepavyko išsireikalauti 3,5 mln. eurų už papildomus sankryžos remonto darbus. ...
-
Iš Vilniaus į Taliną – tik su vienu persėdimu
Trijų Baltijos šalių vežėjai – Lietuvos „LTG Link“, Latvijos „Vivi“ ir Estijos „Elron“ – pirmadienį pradėjo suderintą traukinių maršrutą tarp Vilniaus ir Talino su vienu persėdimu La...
-
Po istorinio įvykio: kas ir kodėl paskleidė dezinformaciją
Dėl tikrovės neatitinkančių žinučių Lietuvai savaitgalį sinchronizuojantis su Vakarų Europos elektros tinklais buvo įspėtos dvi įmonės, jos atlieka vidinius tyrimus, apie kurių rezultatą informuos Nacionalinį krizių valdymo centrą (NKVC). ...
-
Raketų kūrėja „Frankenburg“ įsteigė įmonę Vilniuje
Pernai Estijoje įkurta kovinių raketų kūrėja – Europos gynybos technologijų bendrovė „Frankenburg“ įsteigė įmonę Lietuvoje. ...
-
Zuokas siūlo sumažinti apie turistus renkamų duomenų kiekį
Seimo narys Artūras Zuokas siūlo atsisakyti perteklinio, jo nuomone, duomenų rinkimo apie keliaujančius ir apgyvendinimo paslaugomis pasinaudojusius turistus. ...