Bučinys prekybos tinklui kainavo 2 tūkst. eurų

  • Teksto dydis:

Pardavėjai neriasi iš kailio, bandydami užkariauti pirkėjų simpatijas konkursais bei akcijomis. Tačiau žmonių jau nebestebina galimybė laimėti prizus renkant kamštelius, klijuojant lipdukus ar skaičiuojant Lietuvos krepšininkų pergales. Todėl elektronikos ir buitinės prekybos tinklas "Technorama" sugalvojo Lietuvoje dar nematytą akciją, skirtą jaunoms šeimoms paremti.

Šv. Valentino dieną prekybos tinklo "Technorama" surengtas bučinio konkursas sulaukė netikėtos atomazgos. Tuomet renginio organizatoriai kvietė įsimylėjėlius pasidalinti savo bučinių nuotraukomis „Facebook“ socialiniame tinkle. Be tradicinio apdovanojimo, kuris atiteko daugiausiai balsų surinkusiam vaizdeliui, taip pat buvo numatytas pagrindinis prizas. Tuo atveju, jei po devynių mėnesių akcijoje užsiregistravusios poros bučinys „virstų kūnu", jauniems tėvams "Technorama" pažadėjo solidų 2 tūkst. eurų vertės dovanų čekį buities technikos ir elektronikos prekėms įsigyti.

Nors nuotraukų konkurse dalyvavo keli šimtai žmonių, niekas nesitikėjo įnirtingos kovos, kuri užvirė dėl svarbiausio laimikio. Į jį pretendavo net trys jaunos poros, lapkričio mėnesį susilaukusios šeimos pagausėjimo.

Pirmaisiais kandidatais į pagrindinį prizą tapo klaipėdiečiai Tomas ir Odeta Navardauskai – bučinio konkurso dalyviai, kuriems lapkričio 13 d. gimė sūnelis Tautvydas. Mažylis pasaulį išvydo trimis dienomis anksčiau, nei numetė konkurso sąlygos. Kitu pretendentu buvo lapkričio 30 d. gimęs Arnas ir jo tėveliai Donatas bei Jurgita Čeblauskai. Ši Klaipėdoje gyvenanti pora į konkurso sąlygose nustatytą dviejų savaičių terminą pavėlavo vos vieną dieną!

Tuo tarpu 2 tūkst. eurų vertės dovanų čekis iškeliavo į Vievį, kuriame gyvena Darius ir Neringa Venskutoniai. Dvi dukreles auginančioje šeimoje lapkričio 24 d. gimė berniukas, kuriam tėveliai išrinko Modesto vardą.

„Nugalėti tikrai nesitikėjome, tiesiog nusiuntėme nuotrauką į konkursą... Maža ką, gal pasiseks, – pasakoja laiminga mamytė. – Idėja dalyvauti akcijoje kilo man, vyrui neliko nieko kito kaip palaikyti mano iniciatyvą. Mes jau kurį laiką planavome šeimos pagausėjimą. Ir štai – pasisekė! Išsipildė vyro svajonė – pagaliau jis turi sūnų.“

Į klausimą, kada patikėjo, kad gali laimėti, Neringa atsakė: „Dvejojome iki paskutinės akimirkos. Pradžioje rūpesčių kėlė ir nėštumo komplikacijos. Apie tai, kad galime nugalėti, pradėjome galvoti tik sulaukę "Technoramos" darbuotojų skambučio.“ Daugiau panašiuose konkursuose šeima dalyvauti nebeketina. „Užteks, savo planą jau įvykdėme. Užleidžiame savo vietą jaunesniems, – juokėsi Neringa ir pridūrė: – Nedvejokite dalyvauti tokiuose konkursuose. Mums pasisekė – jums taip pat pasiseks!“

Visi trys "Technoramos" mažyliai – guvūs ir sveiki. Prekybos tinklas jaunas šeimas originaliai sveikina nebe pirmąsyk. Pernai buvo paskelbta akcija, kuomet vertingų dovanų sulaukė pirmąją Šv. Velykų dieną „išsiritę" vaikučiai.

"Technoramos" direktorius Vygintas Lekavičius džiaugėsi netikėtais konkurso rezultatais: „Motinystei ir tėvystei ryžtamasi ne dėl prizų, tačiau suvokdami iššūkius, su kuriais susiduria jaunos šeimos, norėjome pagal išgales parodyti joms savo paramą.“ Po žaisminga akcijos forma slepiasi gilesnė socialinė potekstė: „Skambi dainos frazė apie „tris milijonus“, deja, jau nebe atitinka tikrovės. Gandrai mūsų šalį aplanko rečiau nei norėtume, tad kūrybiškos gimstamumą skatinančios iniciatyvos yra labai reikalingos. Mūsų pavyzdys rodo, kad jos atneša tikrai apčiuopiamų rezultatų“, – užbaigė įmonės vadovas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių