- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Naujausias tyrimas atskleidė lietuvių apsipirkimo įpročius. Pasirodo, esame ne tik nuolaidų ir išpardavimų medžiotojai, bet ir reklamos aukos, plačiau – LNK reportaže.
Plačiau apie tai pasakojo „Citadele“ lėšų valdymo ir prekybos finansavimo vadovas Romas Čereška.
– Kaip elgiasi lietuviai? Ar traukia savo nuolaidų korteles, ar ieško raudonų lipdukų?
– Ir taip, ir taip. Mūsų naujausias tyrimas atskleidė, kad lietuviai yra paveikūs reklamai ir nuolaidoms. 37 proc. lietuvių perka ten, kur yra reklamuojamos nuolaidos. Kita dalis perka per išpardavimus. Analizavome skirtumus tarp fizinių parduotuvių elektroninių. Dažnai žmonės perka iš elektroninių parduotuvių, nes tai sutaupo laiko. Kiti perka iš elektroninių parduotuvių, nes ten yra didesnis prekių asortimentas. Apie fizines parduotuves sako, kad jiems norisi pasikonsultuoti su fiziniu konsultantu. Daugelis mano, kad fizinėse parduotuvėse apsipirkti yra saugiau.
Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:
– Kai kurie lietuviai mano, kad elektroninėse parduotuvėse galima sutikti sukčių.
– Yra tokia nuomonė. Tačiau tų sukčių ir apgavysčių šiais laikais yra labai mažai. Perkant elektroninėse parduotuvėse, yra naudojamos skaitmeninės mokėjimo priemonės, tai reiškia, kad yra saugu. Atsiskaitant kortele, net jei jus apgautų, yra labai didelė galimybė, kad bankas gražins jums pinigus. Veikia naudotojo apsaugos programa.
– Ar esame reklamos aukos?
– Yra 26 proc. lietuvių, kurie teigia, kad reklama jų neveikia. Tai tik ketvirtis, visa kita dalis lietuvių yra paveikta reklamų ir nuolaidų.
– Kodėl lietuviai taip elgiasi?
– Iš principo, žmonės ieško, kur gali nusipirkti pigiau, už tuos pačius pinigus nusipirkti daugiau arba geriau. Šiuo metu dar prisidėjo ir infliacija, kilusios palūkanos.
Žmonės ieško, kur gali nusipirkti pigiau, už tuos pačius pinigus nusipirkti daugiau arba geriau.
– Ar nebūna, kad lietuviai perka ir tai, ko jiems nereikia?
– Būna. Mūsų apklausti asmenys tyrimo metu sakė, kad jie perka internetu, kad išvengtų impulsyvių pirkimų.
– Ar lietuviai renkasi momentines akcijas ar didžiuosius išpardavimus?
– Per sezoninius išpardavimus perka 11 proc. lietuvių, o per prekybų centrų paskelbtus išpardavimus – 5 proc. Atrodo, gal nedaug, bet imant visą imtį, šie skaičiai yra palyginus dideli.
– Kokios yra amžiaus grupių tendencijos?
– Nesiečiau su amžiaus grupe. Tai labiausiai susiję su informacijos prieinamumu. Jei prieini prie daug informacijos ir internete matai, kur kokios nuolaidos, turi visai kitą kiekį informacijos, nei žmogus, ją gaunantis tik iš lankstinuko.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Kėdainių rajone griežtinama afrikinio kiaulių maro kontrolė
Kėdainių rajone šį mėnesį nustačius afrikinio kiaulių maro (AKM) atvejį griežtinama situacijos stebėsena. ...
-
Siūloma didinti baudas azartinių lošimų, alkoholio ir narkotikų vartojimo „taškams“
Mišrios Seimo narių grupės nariai siūlo numatyti administracinę atsakomybę už „taškų“, kur yra vartojamos narkotinės, psichotropinės ar kitos psichiką veikiančios medžiagos, turėjimą. ...
-
Seimas imasi dirbtinio intelekto reguliavimo, siekia patikslinti startuolio sąvoką
Seimas svarstys patikslinti kriterijus, pagal kuriuos įmonės patenka į startuolių kategoriją ir gali gauti valstybės paramą, taip pat Lietuvoje imsis reguliuoti dirbtinio intelekto (DI) naudojimą. ...
-
Siūlo išeitį ilgalaikiam nedarbui: trūksta bendruomenės poreikius atliepiančių veiklų2
Šią savaitę Trišalei tarybai buvo pristatytos Vakarų šalių patirtis įgyvendinant kovai su nedarbu skirtas darbo garantijos programas. Pasak Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (SADM) atstovės Ingos Liubertės, darbo garantijos...
-
Tarnyba: didelė dalis vyresnių žmonių susiduria su sunkumais naudojantis skaitmeninėmis paslaugomis1
Skaitmeninės paslaugos sunkiai prieinamos didelei daliai vyresnio amžiaus žmonių. Neretai šie asmenys, neužtikrinus alternatyvų paslaugoms internetu, lieka socialinio gyvenimo paraštėse, konstatavo skaitmeninės atskirties tyrimą atlikusi...
-
Situacija Lietuvoje – tragiška: brangsta mėgiamas tautiečių produktas92
Pieno produktai vis labiau brangsta ir viskas dėl Europoje nykstančių mažųjų ūkių. Mažėjant pieno pasiūlai, didėja jo paklausa, o kartu auga ir pieno produktų kainos. Pirkėjai baiminasi, kad jeigu pienas brangs ir toliau, teks jo atsisakyti. ...
-
Panaikinus „Foxpay“ licenciją VPT siūlo įsivertinti atsiskaitymo būdų alternatyvas
Lietuvos bankui (LB) penktadienį panaikinus finansinių technologijų bendrovės „Foxpay“ licenciją Viešųjų pirkimų tarnyba (VPT) pirkimų vykdytojams siūlo įsivertinti kitų atsiskaitymo būdų alternatyvų pasiūlymą klientams. ...
-
I. Trinkūnaitė Lietuvos banko sprendimą panaikinti „Foxpay“ licenciją vadina susidorojimu6
Lietuvos banko (LB) sprendimą už šiurkščius ir nuolatinius pažeidimus panaikinti finansinių technologijų bendrovės „Foxpay“ licenciją, jos vadovė Ieva Trinkūnaitė vadina susidorojimu bei siekiu pagrįsti kuo griežtesnę ba...
-
Alytuje atidaryta nauja „Kauno grūdų“ gamykla2
Žemės ūkio ir maisto gamybos grupės „Akola group“ valdoma bendrovė „Kauno grūdai“ Alytuje atvėrė dar vieną gamyklą. ...
-
S. Krėpšta: panaikinus „Foxpay“ licenciją, bendrovės klientai neturėtų pajusti nepatogumų
Lietuvos banko (LB) valdybos narys Simonas Krėpšta tvirtina, kad nutraukus mokėjimo bendrovės „Foxpay“ licenciją, klientai nepatogumų nepajus. ...