Mobiliojo ryšio bendrovės svarstys telemarketingo paslaugų atsisakymą

  • Teksto dydis:

Didžiosios šalies mobiliojo ryšio operatorės "Bitė Lietuva", "Omnitel" ir "Tele2" tvirtina, kad dabartinis telefoninio marketingo paslaugų reglamentavimas nėra tobulas, ir sutinka aptarti galimus sprendimo būdus, kurių vienas - tokių paslaugų atsisakymas.

Praėjusią savaitę bendrovėms pasiūliusi ateityje nebeteikti šių paslaugų, RRT operatorių nuomonės laukia iki sausio 16 dienos.

"Omnitel" palaiko Ryšių reguliavimo tarnybos iniciatyvą ir yra pasirengusi bendradarbiauti su valstybės institucijomis bei kitais operatoriais, aptariant galimus sprendimus dėl telemarketingo paslaugų", - BNS teigė "Omnitel" ryšių su visuomene vadovė Daiva Selickaitė.

"Bitė Lietuva" taip pat teigia pritarianti reguliuotojo pasiūlymui atsisakyti telerinkodaros paslaugų.

"Bitė" pritaria ir palaiko Ryšių reguliavimo tarnybą iniciatyvą bei siekį, kad visi operatoriai atsisakytų telemarketingo veiklos. Taip pat šiomis paslaugomis naudojasi ir kitų sričių bendrovės. Kokios teisinės priemonės užtikrintų tokio įsipareigojimo laikymąsi, yra diskusijų klausimas", - BNS teigė "Bitė Lietuvos" atstovėryšiams su visuomene Rūta Latinytė.

Anot jos, tikėtina, kad nepakankamai reglamentuojama ir reguliuojama paslauga dažnai pažeidžia klientų interesus.

"Tikimės, kad Ryšių reguliavimo tarnyba žengusi žingsnį nesustos ir imsis iniciatyvos įgyvendinti savo pasiūlymą", - kalbėjo R.Latinytė.

"Tele2" komunikacijos vadovas Andrius Baranauskas BNS taip pat teigė, kad reikia tobulinti telerinkodaros paslaugų reglamentavimą.

"Dabartinė tvarka akivaizdžiai netobula, todėl aktyviai įsitraukėme į šią diskusiją. Siekiame, kad vartotojai būtų kuo labiau apsaugoti, todėl norime, kad galimybių apeiti reguliavimą pasinaudojant jo spragomis būtų kuo mažiau", - sakė jis.

Praėjusią savaitę RRT ir mobiliojo ryšio bendrovių atstovų susitikime buvo svarstomi "Bitė Lietuvos" informavimo apie prekybos agentų skambučius paslaugą ir kiti susiję klausimai.

Trečiadienį "Bitė Lietuvos" atstovė R.Latinytė BNS informavo, kad bendrovė nuo sausio 25 dienos nebeteiks paslaugos, kuria informuojama apie tikėtinai skambinantį prekybos agentą.

Gruodžio 17 dieną RRTbendrovei "Bitė Lietuva" nurodė nutraukti, anot tarnybos, neteisėtą informavimo apie prekybos agentų skambučius paslaugą. Gruodžio 23 dieną bendrovė pranešė ją nutraukusi ir pradėjusi teikti modifikuotą paslaugą, atsižvelgdama į RRT pastabas.

"Bitė Lietuva" tuomet nurodė sutrumpinusi pranešimą, kurį vartotojai girdėjo, kai jiems skambindavo galimas prekybos agentas, iki 5 sekundžių, o skambinantys prekybininkai taip pat galės girdėti, kad bendrovė informavo klientą apie jų skambutį.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių