Į prekybos centrus – vis dažniau: aliejaus ir druskos paieškas pakeitė bandelės?

Dėl karo Ukrainoje šiemet jau ne kartą keitėsi pirkėjų įpročiai Lietuvoje. Itin populiarią prekę – druską, bėgant mėnesiams, keitė aliejus bei actas, o dabar į jų vietą taikosi bandelės. Iš pirkėjų akiračio nesitraukia ir ilgiau išliekantys maisto produktai – kruopos, miltai, makaronai.

Pandemija išmokė planuoti?

Parduotuvių atstovai pastebi, jog tiek pandemijos, tiek karo kaimyninėje Ukrainoje pradžia skatino iš prekybos centrų lentynų šluoti visus ilgo galiojimo maisto produktus, o pirminei įtampai atslūgus imta labiau planuoti apsipirkimus.

Pasak "Maximos" Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorės Ernestos Dapkienės, iš dalies pandemija išmokė planuoti kiekvieną apsipirkimą.

"Pastebime, kad žmonės nuosekliai pradėjo dažniau apsipirkinėti. Dažnesnį pirkėjų apsilankymų skaičių iliustruoja ir augantis šviežių bandelių pardavimas, kuris buvo sumažėjęs pandemijos metu. Tada pirkėjai buvo įpratę planuoti savo apsipirkimus – eiti į parduotuves rečiau, tačiau vienu sykiu įsigyti daugiau maisto produktų ilgesniam laikui. Pirkinių planavimas padeda atsirinkti prekes iš gausaus asortimento ir atrasti geriausius kainų pasiūlymus, juolab kad net 8 iš 10 lojalių "Maximos" klientų seka prekybos tinklo vykdomas akcijas, todėl einant į parduotuvę su pirkinių sąrašu galima nemažai sutaupyti", – teigė E.Dapkienė.

Kainą lemia žaliavos

Nepaisant kylančios infliacijos, parduotuvėse vis dar įmanoma rasti pigesnių prekių, ypač gaudant įvairias akcijas bei nuolaidas.

"Su dideliu nerimu stebime augančią infliaciją ir matome Lietuvos gyventojų susirūpinimą, tačiau nenustojame ieškoti būdų, kad pirkėjams galėtume pasiūlyti kuo geresnę kainą. Sieksime, kad kainų pokyčiai "Maximos" pirkėjams būtų kuo mažesni, bet neišvengiamai suprantame, kad ir žaliavos, ir įvairūs ištekliai kol kas brangsta, o atitinkamai tai daro įtaką kainoms. Nepaisant to, jau 12 mėnesių iš eilės "Maximos" pigiausių prekių krepšelis, remiantis kainų stebėsenos "Pricer" tyrimu, yra ir išlieka pigiausias – pirkėjai mūsų parduotuvėse išleidžia mažiausiai", – pastebėjo Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė.

Vis ieško kruopų ir miltų

Prekybos tinklo "Rimi" komercijos operacijų vadovė Olga Suchočeva sakė, kad pirkėjai išties ieško pigesnių alternatyvų.

"Kalbant apie konkrečias kategorijas, matome, kad pirkėjai vis dar perka daug kruopų, makaronų, miltų. Galbūt tam įtakos turi tiek geopolitinė situacija, tiek kylančios kainos. Taip pat pastebime, kad pirkėjai atidžiau renkasi prekes tų kategorijų, kur yra pigesnių alternatyvų arba galimybė pasigaminti patiems. Pavyzdžiui, šią vasarą pirkėjai renkasi mėsą šašlykams marinuoti patys. Tikėtina, kad ateityje kaina bus dar svarbesnė produktų bei parduotuvių tinklo pasirinkimui", – mano O.Suchočeva.

Pasak kitų parduotuvių atstovų, kardinalių pokyčių dėl pirkėjų įpročių bent šiuo metu nepastebima.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Ahaaaaa

Ahaaaaa portretas
Nebera bandelių , ....tai lekiamia pyyyyrkti.

Soda

Soda portretas
Soda
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių