- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Apie trečdalį lietuvių savo lojalumą prekės ženklams išreiškia ir socialiniuose tinkluose. Bent vieną prekės ženklą savo naudojamame socialiniame tinkle nurodė pamėgę daugiau nei 33 proc. socialinius tinklus naudojančių lietuvių arba daugiau nei 16 proc. visų šalies gyventojų. Tai parodė didžiausios rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atliktas interneto ir kompiuterių naudotojų tyrimas.
Daugiausiai (60 proc.) socialinių tinklų naudotojų, kurie seka prekės ženklų paskyras, nurodė, kad socialiniuose tinkluose jiems yra svarbus turinys, susijęs su prekės ženklų informacija, akcijomis bei nuolaidomis. Daugiau nei pusė apklaustųjų (52 proc.) teigė, kad viena iš priežasčių sekti prekės ženklų paskyras yra gaunama detalesnė informacija apie gaminius ir prekes.
„Nemažai prekės ženklų pastaraisiais metais ieško įdomesnių ir originalesnių priėjimų prie savo vartotojų socialiniuose tinkluose nuvertindami tradicines priemones – akcijas, nuolaidas. Tačiau tyrimo duomenys rodo, kad būtent tokia informacija ne tik neatbaido vartotojų, bet yra pagrindinė priežastis, kodėl žmonės seka savo mėgstamus prekės ženklus socialinėje erdvėje“, – teigia TNS LT Media departamento projektų vadovas Darius Rinkūnas.
Pusė socialinių tinklų vartotojų, pamėgusių prekės ženklų paskyras, ieško kitų vartotojų atsiliepimų apie produktus, mažiau vartotojų – 16 proc. – vertina galimybę socialiniuose tinkluose išreikšti savo nuomonę apie naudojamą prekės ženklą.
Penktadalis pamėgusių socialiniuose tinkluose esančias prekės ženklų paskyras tai daro, nes vertina galimybę sekti tuos prekės ženklus, kurių naudotojais jie yra. Šiek tiek mažesnis procentas apklaustųjų (18 proc.) seka prekės ženklus dėl galimybės pabendrauti su ženklo atstovais ir taip išspręsti kilusias problemas, išsiaiškinti klausimus. Vos daugiau nei 6 proc. respondentų priežastimi sekti prekės ženklą įvardijo draugų įtaką.
„Rinkodaristų itin dažnai socialiniuose tinkluose organizuojami konkursai ir žaidimai, kuriais bandoma pritraukti naujų produktų vartotojų, patinka tik apie 14 proc. socialinių tinklų naudotojų. Šmaikštūs vaizdeliai ir posakiai taip pat sulaukia mažiau auditorijos – apie 12 proc. – nei naudinga informacija. Šmaikšti komunikacija labiausiai patinka jauniausiems 15-19 m. internautams. Todėl prekės ženklai savo komunikaciją socialiniuose tinkluose turėtų labiau orientuoti į tiesiogiai naudingą vartotojams informaciją, o ne į vartotojų linksminimą, jei jų auditorija nėra pati jauniausia“, – teigė D. Rinkūnas.
Organizuojamuose konkursuose labiausiai linkę dalyvauti 20-29 m. amžiaus žmonės, labiau moterys nei vyrai. Tačiau vyrai dažniau seka prekės ženklų paskyras todėl, kad jas yra pamėgę ir jų draugai. Taip atsakė daugiau nei 66 proc. vyrų. Vyrai taip pat labiau nei moterys vertina galimybę išsakyti savo asmeninę nuomonę apie išbandytus produktus.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
R. Pocius: centralizuotas šildymas kitąmet turėtų kainuoti panašiai
Valstybinei energetikos reguliavimo tarybai (VERT) paskelbus, kad gruodį centrinis šildymas brangs, reguliuotojo vadovas Renatas Pocius tikina, kad 2025-aisiais šildymo kainos turėtų laikytis panašiame lygyje. ...
-
Pienocentrą Kaune valdanti įmonė dėl paveldosaugos pažeidimų neteks miesto paramos3
Kauno Laisvės alėjoje esančių Pienocentro rūmų savininkas dėl Kultūros paveldo departamento (KPD) nustatytų fasado tvarkybos pažeidimų neteks miesto paramos, tačiau galės jos prašyti vėl, sako savivaldybė. ...
-
I. Ruginienė – už savanorišką kaupimą pensijai, 4 dienų darbo savaitę, ilgesnes atostogas28
Pretendentė į socialinės apsaugos ir darbo ministrės postą Inga Ruginienė teigia iš darbo profsąjungose į politiką atėjusi norėdama griežtesnės politinės valios priimant svarbius darbuotojams bei socialiai pažeidžiamiems žmonėms sprend...
-
Neatgavusi 300 tūkst. eurų skolos, pajūrio statybų įmonė „Statedma“ atleidžia visus darbuotojus
Vos dvejus metus Klaipėdoje veikusi statybų bendrovė „Statedma“ bankrutuoja, netekusi didelio kliento Danijoje, ir Užimtumo tarnybai pranešė apie visų 27 darbuotojų atleidimą. ...
-
Kaune užbaigtos antrojo A. Meškinio tilto statybos30
Automagistralėje ties Kaunu baigtos antrojo A. Meškinio (Kleboniškio) tilto statybos, praneša „Via Lietuva“. ...
-
Verslo atstovai kritikuoja griežtinamą užsieniečių įdarbinimo tvarką7
Verslo atstovai kritikuoja Vidaus reikalų ministerijos (VRM) priimtą sprendimą nuo gruodžio 1 dienos sugriežtinti užsieniečių įdarbinimo tvarką. Tarptautinio transporto ir logistikos aljanso (TTLA) teigimu, tai neigiamai atsilieps įmonių veiklai ir...
-
Ūkininkų protestus rengusio I. Hofmano patirtį G. Paluckas laiko privalumu2
Paskirtasis premjeras Gintautas Paluckas „didžiuliu privalumu“ laiko tai, jog kandidatas į žemės ūkio ministrus Ignas Hofmanas organizavo šių metų pradžioje vykusius ūkininkų protestus. ...
-
Nežabota biurokratija žudo ir pačią valstybę52
Biurokratinė sistema stabdo šalies ekonominį vystymą, kuris šiuo laikotarpiu yra Lietuvos išgyvenimo klausimas. Laisvosios rinkos instituto prezidentė Elena Leontjeva teigia: geopolitinė situacija yra tokia, kad turime būti ši...
-
M. Lingė: konservatoriai nepalaikys Vyriausybės programos ir jos įgyvendintojų21
Konservatorių frakcijos seniūnas Mindaugas Lingė sako, jog partija nepalaikys naujos Vyriausybės programos, taip išreikšdama nepritarimą sudarytai valdančiajai koalicijai. ...
-
„Sodra“ pranešė, kada pensijos ir išmokos pasieks gyventojus1
Visas pensijas ir daugumą periodinių išmokų „Sodra“ išmokės dar prieš šventes, o vaiko priežiūros išmokų gavėjai gruodį gaus dvi išmokas, skelbiama pranešime žiniasklaidai. Visos kitos &bdq...