Italijos konditerijos milžinas „Ferrero“ įsigyja dalį „Kellogg“

Populiariojo šokoladinio kremo „Nutella“ gamintojas Italijos konditerijos milžinas „Ferrero“ už 1,3 mlrd. dolerių įsigis dalį amerikiečių „Kellogg Company“.

„Ferrero Group“ įsigis „Kellogg Company“ sausainių, vaisinių ir vaisių skonio užkandžių, ledų ir pyragaičių verslus“, - sakoma „Ferrero“ pranešime. Įsigyjamų prekinių ženklų pardavimai pernai sudarė apie 900 mln. eurų.

„Ferrero“ įsigis „Keebler“, „Famous Amos“ ir „Murray Sugar Free“ sausainių bei „Stretch Island“ vaisių užkandžių prekinius ženklus.

„Kellogg“ sausainių verslai yra puikiai tinka „Ferrero“, įmonei didinant savo pėdsaką Šiaurės Amerikos rinkoje“, - sakė „Ferrero Group“ valdybos pirmininkas Giovannis Ferrero.

„Gerbiame „Kellogg“, jų paveldą ir vertybes bei didžiuojamės tuo, kad „Kellogg“ išsirinko „Ferrero“ kaip naujuosius šių verslų namus“, - sakoma „Ferrero“ pranešime.

„Ferrero“, 1946 m. įkurta kaip šeimos verslas, o dabar padidėjusi iki trečios didžiausios konditerijos įmonės pasaulyje, nuo 2017-ųjų įsigijo kelias JAV bendroves ir prekinius ženklus.

Italų bendrovė taip pat paskelbė iš „Kellogg“ įsigysianti 6 maisto perdirbimo fabrikus Jungtinėse Valstijose. Sandorį planuojama užbaigti antroje metų pusėje.


Šiame straipsnyje: FerreroKelloggsandoris

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių