Už ir prieš: tramvajaus linija Klaipėdoje – būtinybė?

Uostamiesčio valdžia neatsisako utopinių planų nuo Klaipėdos iki Palangos ir Šventosios nutiesti tramvajaus liniją.

Uostamiesčio valdžia neatsisako utopinių planų nuo Klaipėdos iki Palangos ir Šventosios nutiesti tramvajaus liniją. Nuo šios minties jos neatgraso net būtinos milžiniškos investicijos.

Teigiama, kad vienas tramvajaus infrastruktūros kilometras vidutiniškai kainuotų apie 50 tūkst. litų. Linija tarp Klaipėdos ir Palangos, Šventosios atsieitų 1,5 mlrd. Skaičiuojama, kad tokia investicija atsipirktų per 79 metus. Ar reikia tiesti tramvajaus liniją nuo Klaipėdos iki Palangos ir Šventosios?


Lilija Petraitienė, miesto tarybos narė:

– Esu už tramvajaus linijos tiesimą. Lankiausi Liepojoje, kur ji yra, ir man ši idėja labai patiko. Mūsų miestas yra linijinis – galima sakyti, viena pagrindinė gatvė: Taikos prospektas, Tiltų ir Manto gatvės. Įrengus tramvajaus liniją viešasis transportas galėtų nevažiuoti per senamiestį. Nebūtų konfliktų tarp pėsčiųjų, dviratininkų. Nebūtų tiek triukšmo, kai transportas važiuoja senamiesčio grindiniu. Sumažėtų tarša, nes reikėtų mažiau autobusų. Sutinku, kad investicijos nemažos, tačiau jei neturėsi ambicijų ir vizijų, išvis nieko nepadarysi. Atsiradus tramvajaus linijai miestas turėtų išskirtinumą. Pinigų pavyktų sutaupyti iš kitų dalykų.

Prieš
Jonas Milierius, miesto tarybos narys:

– Manau, kad tiesti tramvajaus liniją nuo Klaipėdos iki Palangos ir Šventosios nereikėtų. Tam reikia labai didelių investicijų, o atsiperkamumo laikas nepaprastai ilgas. Be to, iš Palangos į Klaipėdą, ir atvirkščiai, nevažiuoja jau tiek daug žmonių, susisiekimas ir taip yra pakankamai geras. Pinigus geriau būtų galima panaudoti kitoms miesto problemoms – mokyklų remontui, gatvių lopymui. Tramvajaus linijos reikėtų nebent tuo atveju, jei toje pusėje vyktų intensyvesnės statybos, o kol kas to nelabai reikia. Apie tramvajaus linijos įrengimą, traukinių važinėjimąsi po Klaipėdą kalbama seniai, bet niekas neįgyvendinta. Reikėtų spręsti žemiškesnes problemas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

teip

teip portretas
Tramvajus Klaipėdai reikalingas, jis tikrai sumažintų miesto taršą ir susisiekimo kokybė pagerėtų. Nesutinku su p. Milerio mąstymu, nes nutiesus tramvajų sumažėtų ir gatvių remontui reikalingos sumos, nes ne taip intensyviai vyktų eismas. Tramvajus labai pasiteisintu, jei padidėtų keleivių srautai iš Palangos oro uosto.

memel

memel portretas
Lietuviškas verslas turi atsipirkti per metus ir 200 procentų,todėl pas mus niekas ir nevyksta.

reikia

reikia portretas
gal daugeu zmoniu masinas kiemuose paliktu ir persestu i tramvaju,nebutu bereikalingu pykciu del mokamu masinu aiksteliu kuriu ir taip nera daug,neriaiketu kamsciuose stoveti,nebuto taip tersiamas oras
VISI KOMENTARAI 21

Galerijos

  • Dėl vairuotojo – keleivių šypsenos
    Dėl vairuotojo – keleivių šypsenos

    „Klaipėdoje“ perskaitau visas žinias, tarp jų – ir „Karštą telefoną“. Jame žmonės dažnai kuo nors skundžiasi, piktinasi, o aš noriu apie džiaugsmingus dalykus papasakoti. ...

  • Sprogmenų istorija kelia klausimų
    Sprogmenų istorija kelia klausimų

    Tikra tiesa, kad Lietuva per 30 nepriklausomybės metų daug pasiekė. Bet ir dabar dažnai galima išgirsti kritinių pastabų apie gyvenimą Lietuvoje, mėgstama lyginti Lietuvos ir užsienio valstybių pasiekimus mūsų nenaudai. ...

    1
  • Aferų aukos kaltos pačios?
    Aferų aukos kaltos pačios?

    Norėčiau išdėstyti savo požiūrį į vieną pastaruoju metu itin aktualų reiškinį. Kiekvieną dieną ir per televiziją, ir per radiją kalbama, ir spaudoje rašoma apie tuos, kurie savanoriškai ir, matyt, sąmoningai atiduoda ...

  • Šaligatvis – mašinoms ar žmonėms?
    Šaligatvis – mašinoms ar žmonėms?

    Su baime laukiame vėlyvo rudens ir žiemos, kai bus baisu išeiti iš namų. Priežastis paprasta – Gedminų gatvėje prie 18 namo šaligatvis nuolat būna užstatytas automobiliais. ...

  • Istorinį paštą derėjo privatizuoti
    Istorinį paštą derėjo privatizuoti

    Noriu pasisakyti dėl sustabdytų požeminės stovėjimo aikštelės Atgimimo aikštėje statybų ir sustabdyto šios aikštės sutvarkymo. Tai yra baisu, kas darosi. Man atrodo, kad statybos sustabdytos ne dėl čia surastų šov...

  • Apie pastatus ir jų išsaugojimą
    Apie pastatus ir jų išsaugojimą

    Pastaruoju metu žemės darbai Atgimimo aikštėje dėl ten rastų karo meto sprogmenų buvo sustabdyti. ...

  • Ar galvojate, už ką balsuojate?
    Ar galvojate, už ką balsuojate?

    Tai va, baigėsi pirmasis rinkimų turas. Ir ką mes turėsime savo parlamente? Vėl daugybę atsitiktinių žmonių, kurių nežinome nei galimybių, nei protinių galių. Ką, pavyzdžiui, valstybei gali nuveikti tie keli sportininkai? Keli ilgus metus sėd...

    2
  • Šviesoforizacija Klaipėdoje tęsiasi?
    Šviesoforizacija Klaipėdoje tęsiasi?

    Žinote, ta nesibaigianti šviesoforizacija jau ima nervinti, taip ir norisi paklausti, kada baigsite tą nesąmonę, kiek dar tai tęsis? ...

    1
  • „Žiburys“ švenčia jubiliejų
    „Žiburys“ švenčia jubiliejų

    Klaipėdos švietimo įstaigų buvusių vadovų neformaliojo švietimo klubas „Žiburys“ švenčia 20 metų jubiliejų. ...

  • Dėl paveldo laikas prasiblaivyti
    Dėl paveldo laikas prasiblaivyti

    Nustebau, kai perskaičiau „Klaipėdoje“ apie tai, kad klaipėdiečiai yra aktyvūs apklausoje dėl Naujojoje Uosto gatvėje 5 esančio namo (A. Dykovienė. „Apklausa sulaukė ažiotažo“, 2024 09 21). ...

    2
Daugiau straipsnių