- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Legendinių sportinių automobilių gamintojas „Porsche“, vasaros pabaigoje pristatęs antrosios kartos „Panamera“ modelį, nusprendė vėl pradžiuginti savo gerbėjus šių modelių gamą papildydamas galingiausiu ir prabangiausiu Gran Turismo segmento modeliu „Porsche Panamera Turbo S“. Šis naujausias „žvėriukas“ automobilių mėgėjams bus pristatytas lapkričio 22 d. tarptautinėje Tokijo automobilių parodoje.
Norint įvertinti sportišką aukščiausios klasės prabangos modelio „Panamera Turbo S“ charakterį, užtenka vien žvilgtelėti į šį automobilį. Dinamiškos išorės dizaino linijos, išskirtinė paladžio kėbulo spalva, kuri siūloma tik naujojo modelio pirkėjams ir bazinėje automobilio komplektacijoje esantys, didesni ir gerokai platesni nei kitiems Gran Turismo segmento modeliams būdinga, 20 colių ratai („911 Turbo II“) – visa tai jau byloja apie išskirtinius šio automobilio pajėgumus.
Žvelgiant giliau, ryškėja ir daugiau sportiškų šio automobilio bruožų - sportiškumą, manevringumą, stabilumą bei geresnę trauką bet kokiomis važiavimo sąlygomis užtikrina automobilyje sumontuotos vairavimo dinamikos kontrolės sistemos: aktyvi dinaminės pakabos kontrolės sistema Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) ir elektronika valdomas galinio diferencialo blokavimas Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus). Maksimalų stabdymo efektyvumą garantuoja aukštos kokybės Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) stabdžių sistema su itin efektyviais, lenktynėse patikrintais kompoziciniais keramikos stabdžiais.
Sportiniu „Porsche Panamera Turbo S“ važiavimu taip pat rūpinasi Porsche Active Suspension Management (PASM) sistema, užtikrinanti adaptyvios pneumatinės pakabos ir amortizatorių kontrolę. Vienu mygtuko paspaudimu centrinėje konsolėje vairuotojas gali rinktis iš trijų važiuoklės veikimo režimų: Comfort, Sport ir Sport Plus. Pasirinkus vieną iš šių programų, PDCC, PASM ir pneumatinė pakaba yra kontroliuojamos kartu. Pavyzdžiui, Comfort nustatymo metu, sistema suteikia galimybę važiuoti ramiai net ir nelygiais keliais, o Sport ir Sport Plus padidina pakabos kontrolę ir pagerina valdymą bei automobilio trauką, taip užtikrinant maksimalų manevringumą.
Dėka naujų turbokompresorių ir didesnio degalų įpurškimo slėgio, šiam automobiliui, lyginant su „Panamera Turbo“, suteikta 50 papildomų arklio galių - naujoji „Panamera Turbo S“ gali išvystyti iki 570 AG, o jos didžiausias pasiekiamas greitis yra 310 km/val. Šis modelis taip pat gali pasigirti iki 750 Nm (+50 Nm) padidėjusiu maksimaliu sukimo momentu esant nuo 2250 iki 5000 apsisukimų per minutę, o degalų suvartojimo rodikliai, pagal New European Driving Cycle (NEDC), atitinka „Panamera Turbo“ degalų sąnaudas arba yra 11 proc. mažesni nei ankstesnio modelio. Vidutinės „Porsche Panamera Turbo S“ degalų sąnaudos siekia 10,2 l/100 km, o CO2 emisija – 239 g/km.
Kad „Panamera Turbo S“ modelis kuo efektyviau panaudotų savo padidintą galią ir sukimo momentą sportinio vairavimo dinamikai, užtikrina Porsche Traction Management (PTM) keturių varančių ratų sistema. Standartinėje naujojo „Porsche“ modelio komplektacijoje esantis Sport Chrono paketas koordinuoja galią bei važiuoklę, taip užtikrindamas maksimalų pagreitį, valdant variklio galią ir sukibimą su kelio danga, ir dar sportiškesnius automobilio parametrus. O patobulintos dviejų sankabų pavarų dėžės Porsche Doppelkupplung (PDK) dėka „Panamera Turbo S“ modelis septynias pavaras keičia dar greičiau ir automobilis nuo 0 iki 100 km/val. gali įsibėgėti vos per 3,8 s.
Sportiškumo bei prabangos netrūksta ir „Panamera Turbo S“ viduje. Dviejų spalvų tonų odinis salonas ir naujasis Dark Burl Walnut spalvos vidaus interjero paketas, 14 pozicijų elektra valdomos priekinės sėdynės, kurios yra derinamos su atminties paketu, kurį sudaro sėdynių paviršiaus prailginimas bei juosmens išlinkio ir elektrinio vairo kolonėlės reguliavimas, sukelia ne mažiau teigiamų emocijų nei šio modelio techninės savybės. Tačiau „Porsche“ gamintojai nusprendė, jog to negana – jie pasirūpino papildomai užsakoma sportine dujų išmetimo sistema, kurios dėka „Panamera Turbo S“ vairuotojams bei keleiviams suteikiama išskirtinė galimybė automobilio viduje mėgautis tikrais lenktynių garsais. Jie išgaunami akustiniu kanalu, kuris gali būti aktyvuotas vieno mygtuko paspaudimu - šis kanalas perduoda variklio garso efektą tiesiai į automobilio saloną.
Mėgstantiems dar didesnę prabangą, kartu su „Panamera Turbo S“ pristatoma ir „Panamera Turbo S Executive“ versija. Šis modelis turės 15 cm prailgintą ratų bazę, todėl galės pasiūlyti daugiau erdvės ir patogumo, ypač gale sėdintiems keleiviams. Daugiau malonaus komforto suteiks šilumą ir garsą izoliuojantys langai su tonuotais stiklais, vidaus apšvietimo paketas, specialiai sukurtas galinei automobilio daliai ir kt.
Naująją „Panamera Turbo S“ ir „Panamera Turbo S Executive“ nuo 2014 m. sausio bus galima užsisakyti ir įgaliotosios „Porsche“ atstovės UAB „Prime Auto“ salone Vilniuje. „Panamera Turbo S“ modelio kaina prasideda nuo 632 tūkst. litų, o „Panamera Turbo S Executive“ - nuo 691,7 tūkst.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Eismo sąlygas naktį sunkins rūkas
Penktadienio naktį eismo sąlygas sunkins rūkas, įspėja Automobilių kelių direkcija. 16 val. duomenimis, dėl dulksnos ir silpno lietaus didžiojoje Lietuvos dalyje magistralinių, krašto ir rajoninių kelių dangos buvo šlapios. Klaipėdo...
-
Į ekonomiškiausio titulą pretenduoja ir dyzeliniai, ir hibridiniai automobiliai3
Jau trečią savaitę vykstančiame konkurse „Metų automobilis 2014” vis didesnio šalies gyventojų dėmesio susilaukia ne tik pretendentai į „Tautos automobilį 2014“. Pastaruoju metu, kai degalinėse paliekamos sumos sudaro ...
-
Keičiamas eismas Vakarinio aplinkkelio, Sidaronių ir Šešuolių gatvėse
Vilniaus miesto savivaldybė informuoja, kad nuo lapkričio 21 dienos keičiamas eismas Vakarinio aplinkkelio, Sidaronių, Šešuolių gatvėse. Iš Sidaronių g. ir Viršuliškių skg. išvažiavimai bus galimi deši...
-
Šiemet vilkikų sukeltiems eismo įvykiams atlyginti BTA jau skyrė 23 mln. litų
Ne gyvybės draudimo bendrovės BTA duomenimis, per 2013 m. 10 mėnesių vilkikų patiriamoms žaloms atlyginti bendrovė skyrė daugiau kaip 23 milijonus litų. O tai yra 5 procentais daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Vilkikų eismo įvyk...
-
Rytoj 10 Vilniaus autobusų ir troleibusų stotelių savanoriai dalins gerves ir tulpes4
VŠĮ „Savanorių centras“ rytoj Vilniuje rengs akciją „Labas rytas, Vilniau!“, kurios metu 40 savanorių dešimtyje Vilniaus autobusų ir troleibusų stotelių išdalins 3000 gervių ir tulpių. Pasak centro vadov...
-
Rekonstruos dar vieną transeuropinio tinklo kelio E77 ruožą
"Avesko kelių" įmonių grupei priklausanti kelių tiesimo ir tiltų statybos įmonė "Šiaulių plentas" už 32,867 mln. litų rekonstruos transeuropinį kelią Ryga-Kaliningradas. Automobilių kelių direkcija pranešė, jog...
-
Naktį eismo sąlygas sunkins rūkas
Trečiadienio naktį eismo sąlygas sunkins rūkas, perspėja Automobilių kelių direkcija. Be to, vietomis gali palyti, temperatūra kai kur nukris iki 0 laipsnių. 16 val. duomenimis, antradienį Telšių apskrityje bei Akmenės rajone magistralini...
-
Ar Kauno autobusuose ir troleibusuose – saugu?8
Statistika teigia, kad nusikalstamų veikų viešajame transporte mažėja. Vis dėlto visuomenę vis dar sukrečia ciniški chuliganizmo, vagysčių atvejai, o kartais net kraujo dėmės troleibuso salone. ...
-
Kelių direkcijos vadovas: pavasarį penktadalis kelių gali būti nepravažiuojami
Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovas perspėjo, kad trūkstant finansavimo keliams, kitą pavasarį penktadalis šalies kelių gali tapti nepravažiuojami. Skirmanto Skrinsko teigimu, po 2009 metų ekonominės krizės metinis kelių finansavi...
-
Vakarinio aplinkkelio II etapas užbaigtas, projekto vertė – 211 mln. Lt
Vilniuje Vakarinio aplinkkelio II etapo statybos darbus, pradėtus prieš kiek daugiau nei dvejus metus, rangovams pavyko pabaigti šešiais mėnesiais anksčiau. Automobiliams nuo šiandien jau atverta šešių eismo ...