Atsarginių ratų automobiliuose nebeliks?

Kaip iš automobilių dingo kasetiniai grotuvai, taip ir tradiciniam normalaus dydžio atsarginiam ratui gresia išnykimas. Siekdami mažinti automobilių svorį, vis dažniau gamintojai bagažinės tūrį didina atsarginio rato sąskaita, rašo delfi.lt.

Atsarginis ratas yra sunkus, retai naudojamas ir užima bagažinės erdvę. Kai kuriems gamintojams, pavyzdžiui „Jaguar“, tai yra dar vienas galvos skausmas, jeigu skiriasi priekinio ir galinio rato išmatavimai.

Nors dauguma vairuotojų aprauda tokį sumanymą, tačiau padangų gamintojai bando įrodyti, kad vairuotojų gyvenimas be atsarginio rato gali būti geresnis nei su juo.

„Continental“ duomenimis, kai praduriama padanga, atsarginis ratas būna naudingas apie 70 proc. atvejų, nes esą pakankamai dažnai vairuotojai negali, nemoka ar neturi reikiamų įrankių pakeisti nuleistą ratą.

Kaip alternatyvą atsarginiam ratui automobilių gamintojai bagažinėje palieka padangos remonto rinkinį, t.y. sprendimas, kuris turėtų leisti jums saugiai pasiekti namus ar artimiausią servisą.

„Klientai pradeda suprasti, kad padangos remonto rinkinys yra patikimas, taupo erdvę bagažinėje ir padeda mažinti degalų sąnaudas. Bet mes manome, kad šių sistemų tobulinimas ateityje leis dar labiau padidinti bagažinės tūrį ir sutaupyti svorio“, – sakė kompanijos „Jaguar-Land Rover“ ratų ir padangų padalinio vadovas Brianas Cooperis.

Statistika rodo, vidutiniškai vairuotojams keisti nuleistą padangą prireikia kas 70,4 tūkst. km arba kartą per 5 metus.


Šiame straipsnyje: automobiliairataipadangos

NAUJAUSI KOMENTARAI

kestos11

kestos11 portretas
Statistika rodo, vidutiniškai vairuotojams keisti nuleistą padangą prireikia kas 70,4 tūkst. km arba kartą per 5 metus. tuo tarpu Lietuvoj 3 kartus per savaite, o Kaune 2 kartus per diena.

Soperis

Soperis portretas
Lietuvoj i diena du kartus reikia keist.Eu pinigai isplauti uz juos individualus rumai istatyti,ner uz ka duobiu palygin,jau nekalbanrt apie naujas dangas.Mes vairuotojai sumokam uz kelius didelius pinigus i budzeta pildamiesi kura,o ju kaip nera taip nera.Kazkam i kisene nuseda.

LLL

LLL portretas
Realiai gali būti pritaikomas variantas labai aukštos klasės, labai brangiuose automobiliuose. Tokiu automobiliu važiuojantis vairuotojas rankų, keisdamas ratą nesipurvins rankų, geriau paskambins, kad atvažiuotų pakeisti. Tokių automobilių Lietuvoje tik keletas. Eiliniams vairuotojams tas negresia.
VISI KOMENTARAI 11

Galerijos

Daugiau straipsnių