Oro uoste pasimetė bagažas? Viskas, ką turite žinoti

  • Teksto dydis:

Pamestas bagažas oro uostose – kasdienybė. Tai patirti turbūt teko ne vienam keliaujančiam. Ko griebtis, kur kreiptis ir kaip elgtis, jei bagažas pasimetė arba buvo apgadintas? Į šiuos klausimus LNK atsakė oro uosto atstovė Judita Tumavičienė.

– Ar dažnai nutinka, kad bagažas pasimeta?

– Taip, bagažai tikrai pasimeta, tai yra mūsų kasdienybė, tai nutinka kiekvieną dieną.

– Ką reikia daryti, kai pasimeta bagažas? Kur kreiptis?

– Pirmiausia siūlyčiau nepanikuoti, įsitikinti, kad bagažo tikrai nėra ant išdavimo juostos ir tik įsitikinus kreiptis į bagažo paieškos darbuotojus. Jie užpildys bylą ir prasidės bagažo paiešką. Noriu nuraminti, kad bagažas dažniausiai atsiranda per 24–36 valandas ir mes jį pristatome.

Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:

 

 

– Dėl kokių priežasčių bagažas pasimeta?

– Dažniausios priežastys – trumpi persėdimai, streikai, įvairios bagažo darbuotojų žmogiškosios klaidos, bet tai nutinka rečiau, taip pat orlaivio svorio limitas ir pan. Tačiau dažniausiai kaltas trumpas persėdimas, todėl rekomenduočiau, jeigu ieškote skrydžio su persėdimu, rinkitės ilgesnį persėdimą.

– Ką daryti, kad bagažas nepasimestų? Ar yra kokių nors patarimų, kaip apsaugoti savo bagažą?

– Aš visuomet patarčiau uždėti etiketę, jų įsigyti galima visur, ir pas mus BGS salelėje jų yra. Ant etiketės turėtų būti keleivio vardas, pavardė, telefonas. Taip pat labai rekomenduočiau, jeigu etiketė dingtų, atsispausdinti ir ant A4 formato popieriaus užsirašyti vardą, pavardę, telefoną ir įdėti į bagažą, nes pačiu blogiausiu atveju, jeigu bagažas neatsiranda, turime teisę po penkių dienų jį atidaryti. Tuomet rastume vardą, pavardę ir tai mums labai padėtų.

– Gal turite kokių patarimų, kaip apsaugoti bagažą, kad jo nepažeistų?

– Vienas populiariausių būdų – apvynioti bagažą plėvele. Kitas būdas – bagažo apvalkalas. Jie yra daugkartiniai, juos galima naudoti kiekvieną kelionę.

– Ką daryti, jei bagažas buvo apgadintas?

Vienas populiariausių būdų – apvynioti bagažą plėvele.

– Deja, yra ir tokia praktika, kiekvieną dieną turime apgadintų bagažų, bet svarbiausia – iš karto, kai tik gaunate bagažą, apsižiūrėti, ar jis nėra apgadintas, ir jei yra, iškart kreipkitės į bagažo paieškos darbuotojus. Jie užpildys bylą ir pasakys, ką daryti toliau.

– Kur turėčiau rasti bagažo darbuotojus, kur kreiptis?

– Bagažo paieškos darbuotojai yra šalia atvykimo salės.

– Kaip dažnai būna, kad bagažas neatsiranda?

– Labai retai. Bagažas laikomas neatsiradusiu, jei jis neatsirado per 21 dieną. Tačiau dažniau būna taip, kad atsiranda bagažas, bet neatsiranda savininkas. Tokiais atvejais per porą savaičių ar mėnesį mes bagažą išsiunčiame į atstovybę.

– Jeigu bagažas neatsiranda, ar už tai yra kompensuojama?

– Tokiu atveju reikėtų kreiptis į draudimą.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių