„flyLAL“ turės pasiaiškinti (atnaujinta)

Pirmadienį 15 val. susisiekimo ministras Eligijus Masiulis bendrovės „flyLAL“ atstovus kviečia „ant kilimo“. Bendrovė turės pasiaiškinti, kaip atsiskaitys su klientais, iš kurių susirinko pinigus už neįvyksiančius skrydžius.

„Kviečiama tiek „flyLAL“ vadovybė su savininkais, tiek nukentėjusių keleivių organizacinės grupės atstovai. Planuoju pareikalauti iš kompanijos aiškaus ir konkretaus plano, kaip bus užtikrinami keleivių interesai“, - portalui sakė E.Masiulis.

Be to, imamasi skubių priemonių lopyti skylę, kuri atsiranda iš Tarptautinio Vilniaus oro uosto pasitraukus „flyLAL“. Jau šiandien, dar iki susitikimo su konfliktuojančiomis šalimis, E.Masiulis priims skandinavų avialinijų SAS atstovus. Jie, E.Masiulio žodžiais, jau artimiausiu metu planuoja paleisti naujus skrydžius iš Vilniaus.

Nepamirštas ir vadinamasis biurokratų maršrutas Vilnius-Briuselis-Vilnius. E.Masiulio teigimu, dėl nuolatinių reisų į Briuselį užtikrinimo šiuo metu kalbama su belgų avialinijomis „Brussels Airlines“.

Penktadienį „flyLAL“ sustabdžius veiklą, iš anksto nusipirktais bilietais negali pasinaudoti beveik 30 tūkstančių žmonių. Pati įmonė šiandien paskelbė, kad šis skaičius yra apie 11 tūkst.

Bendrovė taip pat skelbia dedanti visas pastangas, kad sumažinti keleivių patiriamus nepatogumus.

„Pirmas ir svarbiausias mūsų darbas, sustabdžius veiklą, buvo - pasirūpinti keleiviais. Šis uždavinys ir toliau išlieka prioritetiniu. Atsakingi bendrovės darbuotojai imasi visų įmanomų veiksmų, kad bilietus įsigiję keleiviai  patirtų kuo mažiau rūpesčių ir kuo mažiau nuostolių“, - avialinijų pranešime cituojamas „flyLAL - Lithuanian Airlines“ generalinis direktorius Vytautas Kaikaris.

Apgailestaudamas dėl keleivių patiriamų nemalonumų, „flyLAL“ vadovas patikino, kad iki paskutinio momento buvo ieškoma galimybių toliau tęsti oro bendrovės veiklą. Jis tvirtina, kad veiklos sustabdymo data ir laikas nebuvo žinomi, todėl nebuvo galimybių apie tai iš anksto įspėti keleivius.

Sustabdžius bendrovės veiklą, daugumai darbuotojų yra paskelbtos prastovos, tačiau „flyLAL“ generalinis direktorius ir tie darbuotojai, kurių pareigos susijusios su klientų aptarnavimu, dirba toliau.

Avialinijos taip pat tikina ieškanti kelių grąžinti keleiviams pinigus už atšauktus skrydžius. Tiesa, tai įvyks tik tokiu aveju, „jeigu bus rastos galimybės atnaujinti ir tęsti „flyLAL“ veiklą“.

„Jeigu bus priimtas sprendimas kreiptis į teismą dėl bankroto bylos iškėlimo ir tokia byla bus iškelta, teismo paskirtas bankroto administratorius su „flyLAL„ kreditoriais (tarp jų ir keleiviais) atsiskaitys įmonių bankroto įstatyme numatyta tvarka“, - skelbia aviakompanija.


Šiame straipsnyje: flyLAL

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių