„flyLAL“ istorija naudojasi sukčiai (papildyta 13.38 val.)

Žlungančių „flyLAL“ avialinijų klientus, vis dar negavusius kompensacijos už bilietus į atšauktus skrydžius, ant savo kabliuko bando pamauti internetiniai sukčiai. „flyLAL“ įspėja klientus ir ragina juos elgtis atsargiai.

V.Kaikaris: būkite atsargūs

„Kai kurie mūsų klientai elektroniniu paštu gavo pranešimus apie tai, kad neva nuo vasario 27 d. prasidės bendrovės bankroto procesas ir kad jau yra paskirtas bankroto administratorius. Mes kategoriškai atsiribojame nuo tokios informacijos sklaidos ir užtikriname, kad tokio pobūdžio pranešimų neplatinome“, - sakė AB „flyLAL - Lithuanian Airlines“ generalinis direktorius Vytautas Kaikaris.

Oro bendrovės vardu platinamuose klaidinančiuose pranešimuose prašoma nurodytu adresu siųsti informaciją apie nepanaudotus skrydžio bilietus ir prašoma atsiųsti asmens tapatybės dokumentų kopijas.

„Raginame keleivius būti atsargiais ir neteikti savo asmens duomenų, prieš tai neįsitikinus, jog tai yra saugu“, - sakė V.Kaikaris. Jis pabrėžė, kad „flyLAL - Lithuanian Airlines“ neprašė savo klientų pateikti asmens tapatybės dokumentų kopijų.

Gali kreiptis į policiją

Nukentėjusių „flyLAL“ klientų iniciatyvinės grupės atstovas Vytautas Mikelionis portalui patvirtino, kad kai kurie grupės nariai gavo tokio turinio elektroninius laiškus. „flyLAL“ bankroto administratoriumi prisistatęs asmuo esą prašo duomenų apie bilietus bei asmens dokumentų kopijų.

Portalo žiniomis, ne vienas nukentėjęs „flyLAL“ klientas pasimovė ant šio kabliuko, ir apsimetėlis bankroto administratorius pralobo jų pasų duomenimis, kuriuos gali panaudoti piktiems kėslams.

V.Mikelionis teigė įspėsiantis visus iniciatyvinės grupės narius ir kitus nukentėjusius „flyLAL“ klientus dėl sukčiaus ar jų grupės veiklos. Natmetama, kad žmonės dėl apgaule išviliotų asmens duomenų kreipsis į teisėsaugą.

Nukentėjusių skaičius tikslinamas

Nukentėjusių „flyLAL“ klientų iniciatyvinė grupė dar nežino tikslaus tariamo bankroto administratoriaus apsuktų žmonių skaičiaus. „Žinome apie keletą atvejų, bet šis skaičius, manau, augs“, - sakė V.Mikelionis.

Dėl sukčių veiksmų jau kreiptasi į Valstybinę duomenų apsaugos inspekciją, prašoma pagalbos nukentėjusiems žmonėms. Taip pat ruošiamasi informuoti visus nukentėjusius „flyLAL“ klientus apie iškilusią grėsmę.

Kol kas Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija yra gavusi vieną skundą dėl apsimetėlio „flyLAL“ bankroto administratoriaus. Skundų skaičius artimiausiomis dienomis turėtų gerokai išaugti.


Šiame straipsnyje: flyLALsukčiavimassukčiai

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių