Už krepšininkų sėkmę Slovėnijoje – pusė televizoriaus dovanų

  • Teksto dydis:

Tradicinių akcijų jūroje siekianti išsiskirti augantis prekybos tinklas pirkėjus vėl vilioja originaliu pasiūlymu – 50 proc. vertės nuolaida mainais į krepšininkų pergales. Taip prasidėjus Europos krepšinio čempionatui buitinės technikos ir elektronikos prekybos tinklas „Technorama“ savo klientus pakvietė kartu palaikyti Lietuvos rinktinę Europos krepšinio čempionate.

Įvairūs prekių ir paslaugų tiekėjai suskubo paskelbti apie akcijas, susijusias su Europos krepšinio čempionatu. Tačiau netradicinių rinkodaros sprendimų, anot rinkodaros specialistų, – nedaug. Dažniausiai taikomos tos pačios ir patikrintos formulės – pvz. veidas ir produktas. Taip pat pastebima, kad vyrauja nelankstus požiūris į tradicines rinkodaros priemones ir gana paprastai sudėlioti  reklamos scenarijai. „Įprastos, bet gan primityvios akcijos – rizikingos, nes jas naudojantys užsakovai neišsiskiria - sprendimus įgyvendina nekūrybingai – taip kaip visi ir visada. Tuo tarpu originalių idėjų paieškos – visuomet duoda vaisių”, - įsitikinęs nepriklausomas rinkodaros ekspertas Vytautas Šulcas.

„Drąsias, sporto įvykiams skirtas akcijas savo klientams siūlome jau ketvirtą kartą. Todėl tie, kas tokių akcijų metu turėjo didžiausios naudos skuba ir dabar pasinaudoti šiuo pasiūlymu,” - teigia „Technoramos” rinkodaros vadovas Morkus Matkevičius. Kai kuriems žmonėms vis dar sunku patikėti, kad jiems suteikiama galimybė atgauti pusę už įsigytą prekę sumokėtų pinigų.
Originalių akcijų populiarumas rodo, kad klientai vertina tuos, kurie rūpinasi bei domisi savo klientais ir padeda jiems sutaupyti, apeliuoja į klientų pomėgius ir poreikius. Tad draugiškesnės vartotojui rinkodaros paieškos verčia ieškoti netradicinių sprendimų.

“Klientams malonu, kad akcijos sąlygas diktuojame ne mes, o jų mylima komanda”, - teigia “Technoramos” rinkodaros vadovas Morkus Matkevičius.

Tiek krepšinio aistruoliams, tiek kitiems pirkėjams sportininkų triumfas sukels daug teigiamų emocijų – “Technorama” sugrąžins 50 proc. įsigytos „Samsung“ produkcijos vertės.
Informacija apie akciją.

Akcija tęsiasi iki rugsėjo 22 d., tačiau jos pabaiga bus laikoma būtent ta diena ir valanda, kuomet Lietuvos rinktinės komandai vieno kėlinio metu pavyks pelnyti bent 37 taškus. Akcija bus laikoma galiojančia tik krepšininkų triumfo atveju.

Čempionatų istorija rodo, kad 2002 metais rungtynėse su Bulgariją mūsų šalies krepšininkai vieno kėlinio metu įmetė 38 taškus, 2003 m. žaisdami su ukrainiečiais – 42, o 2003 m. rungtynėse su Šveicarais ir 2010 m. su argentiniečiais vieno kėlinio rezultatyvumas buvo 35 taškai.

Norintiesiems pasinaudoti pasiūlymu ir susigrąžinti dalį sumokėtų pinigų reikės kreiptis į “Technoramos” parduotuves, kuriose jie įsigijo “Samsung” produkciją. Pateikusiems pirkimo čekį, asmens dokumentą ir užpildžiusiems prašymą pinigai bus grąžinti banko pavedimu per 30 dienų.

Tai ne pirma “Technoramos” akcija susieta su sportininkų pasiekimais. Pasaulio plaukimo čempionato metu, “Technorama” išreiškė paramą Lietuvos plaukikėms pasiūlydama klientams švęsti jų pergales sugrąžinant jiems 100 proc. įsigytų “Samsung” prekių vertės. Suinteresuotiems pirkėjams buvo grąžinta daugiau nei 250 tūkst. litų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių