Klaipėdos centre – skaudi avarija: pavojingoje pėsčiųjų perėjoje partrenkta mergina

Pėsčiųjų perėja pačiame miesto centre yra tapusi viena pavojingiausių pėstiesiems Klaipėdoje vietų. Kaskart po eismo įvykio vėl prabylama apie jos naikinimą.

Antradienį per pietus, 13.09 val., Naujojo Sodo gatvėje per šviesoforu nereguliuojamą pėsčiųjų perėją ėjo 26 metų mergina. Tuo metu gatve važiavo automobilis „Subaru Legacy“.

Mašina partrenkė merginą. Greitosios medicinos pagalbos medikai skubiai išgabeno nukentėjusiąją į ligoninę. Jai diagnozuota politrauma, auka gydoma ligoninėje.

Įvykio aplinkybės dar tiriamos. Netoliese įrengtos miesto vaizdo stebėjimo kameros jau porą metų yra nukreiptos į šią perėją, tad, gavę vaizdo įrašą, pareigūnai nesunkiai nustatys avarijos aplinkybes.

Ši eismo nelaimė yra viena iš daugybės kasmet toje pačioje vietoje pasikartojančių avarijų. Perėja yra labai judri. Čia žmonės gatvę pereina ateidami nuo Danės gatvės, skubėdami į darbą biuruose K centre, ši vieta patogi pereiti gatvę kelių mokyklų mokiniams.

Dažną kartą po nelaimės minimoje perėjoje Klaipėdos apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos vadovas Mindaugas Džermeika prašo savivaldybės valdininkus spręsti perėjos Naujojo Sodo gatvėje klausimą.

„Akivaizdu, kad perėja yra nesaugi. Apie tai byloja eismo įvykių skaičius. Yra keli būdai padaryti, kad pėstieji būtų saugesni. Kad ir kiek to prašėme, kol kas jokių sprendimų nepriimta“, – atviravo M.Džermeika.

Visus būdus, kaip padaryti gatvę saugesne, aptaria teisės aktai. Vienas jų – įrengti gatvės viduryje salelę. Ji leistų pėstiesiems įsitikinti, kad perėjus pusę gatvės eiti toliau yra saugu.

Pasirodo, tokios salelės Naujojo Sodo gatvėje įrengti negalima, nes ji siaurintų važiuojamąsias gatvės dalis, o nukreipus viešojo transporto eismą į šią gatvę joje netilptų miesto autobusai. Juk Jūros šventės metu ir kitais atvejais, kai uždaromas eismas Atgimimo aikšte, būtent čia važiuoja viešasis transportas.

Įrengti šioje vietoje dar vieną šviesoforą nesvarstoma, jų trumpoje gatvėje būtų per daug, gatvė dėl to kimštųsi.

Kita išeitis – naikinti perėją. Tada pačiame miesto centre, judrioje vietoje, žmonės galėtų pereiti gatvę tik ties sankryža su Herkaus Manto gatve arba už kelių šimtų metrų prie sankryžos su Naująja Uosto gatve.

Panašu, kad ši mintis nepatinka ne tik daugybei klaipėdiečių, kurie kasdien minima perėja vaikšto ne po kartą, bet ir valdininkams.

„Ką galime, mes darome. Policijos budėtojai nuolat stebi šią perėją, fiksuoja vairuotojus, kurie nepraleidžia pėsčiųjų ar net nesegi saugos diržų. Kaip matome, tai rezultatų neduoda. Net greičio ribojimas šioje gatvėje nebūtų išeitis, kuk žinome, kad ne visi laikosi nustatyto greičio“, – paaiškino M.Džermeika.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Klausimėlis

Klausimėlis portretas
Apie kurią perėją eina kalba? N.Uosto gatvėje jų yra kelios, kurioje vietoje čia?

Klerkai gina turčius

Klerkai gina turčius portretas
Nedrįskite naikinti perėjos, ponia visagaliai valdininkai. Komisaras Džermeika yra teisus. Užteks toms prabangioms ir galingoms mašinoms žudyti, žaloti žmones. Juk ne autostradoje gyvenam! Miesto centras, atsipeikėit!

klaipedietis

klaipedietis portretas
Pagrindinė tokių įvykių priežastis yra viršyjamas greitis arba telefono maigymas vairuojant. Niekas nešoka tiesiai po automobilių ratais, bet kai vairuotojai patys pažeidžia KET tai nuo įvykių niekas neapsaugos. Aišku ir perėja ten bloga, nereguliuojamos perėjos negali kirsti daugiau nei 2 juostų gatves. Žmonės nutrenkiami ir vasarą.
VISI KOMENTARAI 34

Galerijos

Daugiau straipsnių