Vaistinėse iššūkių nestinga: ne visi pirkėjai geranoriškai

Vaistinių darbuotojai susiduria su įvairiais iššūkiais: konfliktais dėl smulkmenų, negatyviomis klientų emocijomis ir net vaistų ar kitų medicinos priemonių vagystėmis. Ne visada ramioje darbo aplinkoje vaistininkus saugo tik vaizdo stebėjimo kameros.

Į vaistines užsuka patys įvairiausi žmonės – vieni ateina nusipirkti gydytojo paskirtų vaistų, kiti – grožio priemonių ar dovanų artimiesiems, treti užsuka pasikonsultuoti su specialistais.

Tarp pirkėjų atsiranda ir ne itin geranoriškų.

Yra klientų, kurie ne visada maloniai bendrauja su vaistininkais, reikalauja parduoti vaistus, kurių nepaskyrė gydytojas, atsiranda ir tokių, kurie reikalauja parduoti švirkštų, kaip nesunku įtarti, nelegaliems tikslams. Tačiau net ir tokiais atvejais vaistininkai paprastai išlieka profesionalūs.

Pasak „Eurovaistinės“ atstovės Kamilės Šoblinskės, didžiąją vaistininkų darbo dalį sudaro bendravimas su klientais, tad natūralu, kad būtent šioje srityje dažniausiai kyla tam tikrų iššūkių.

„Klientai, užsukę į vaistines, gali būti pavargę po ilgos dienos, taip pat jautriai nusiteikę dėl savo ar artimųjų sveikatos problemų. Tokiais atvejais vaistininkai tarsi sugeria neigiamas klientų emocijas. Pastebime, kad apie 90 proc. visų konfliktų, įvykstančių vaistinėse, dažniausiai kyla dėl smulkių, kasdienių nesusipratimų, pavyzdžiui, kai klientai nori įsigyti receptinių vaistų be gydytojo recepto. Specifinės klientų grupės, pavyzdžiui, priklausomybių turintys asmenys, dažniausiai yra linkę ne į atvirus konfliktus, o į vagystes. Jie neretai gerai išmano teisines ribas tarp slaptos ir atviros vagystės bei smurto, todėl jų elgesys būna apgalvotas ir dažniausiai nekeliantis pavojaus aplinkiniams“, – pastebėjo K. Šoblinskė.

Anot jos, darbuotojų saugumas – prioritetas.

„Siekdami užtikrinti jų gerovę, taikome įvairias prevencines ir reagavimo priemones. Mūsų vaistininkai yra apmokyti konfliktinėse situacijose išlikti ramūs ir neprovokuoti riziką keliančių asmenų, taip apsaugodami tiek save, tiek klientus. Taip pat kiekvienoje vaistinėje darbuotojai nešiojamu pulteliu gali išsikviesti apsaugos ekipažą, kurio reagavimo laikas – vos kelios minutės. Ir, žinoma, visose vaistinėse yra įrengtos apsaugos kameros“, – tikino K. Šoblinskė.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Paulius

Paulius portretas
Problema dar tame kad ir vaistininkai ne visi supranta savo darbo specifikos ir gali tinkamai pakonsultuoti pacientą, arba patys darbo vietoje bendrauja nepagarbiai ir netinkamai. Kitas dalykas Eurovaistinė tikrai ne pati geriausia vaistinė, amžinai vaistų trūkumas, mažas pasirinkimas ir kainos pačios didžiausios iš visų.
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių