Šviesoforai sukėlė ginčą tarp valdininkų ir politikų

Kai kurie Klaipėdos politikai ir miesto ūkį prižiūrintys valdininkai susikivirčijo, ar uostamiestyje reikia įrengti šviesoforų, kuriuos pėstieji galėtų patys reguliuoti – įsijungti, kai nori pereiti gatvę.

Kai praėjusią savaitę miesto taryboje buvo tvirtinamas šiųmetis Klaipėdos biudžetas, dalis opozicijos narių atsisakė už jį balsuoti. Viena priežasčių – biudžete nenumatyta nė lito šviesoforams, kuriuos pėstieji patys galėtų valdyti, įrengti.

„Suprantama, kad jie kainuoja, tačiau vis tiek reikia judėti į priekį. Mes ir miesto strateginiame plane prašome įrašyti, kad prie pėsčiųjų perėjų, kurios yra ne sankryžose, būtų įrengti rankomis valdomi šviesoforai“, – aiškino miesto tarybos opozicijos lyderis Arūnas Barbšys.

Jo teigimu, tokie šviesoforai yra būtini, nes padėtų mieste sumažinti oro taršą, o vairuotojai sutaupytų pinigų.

„Piko metu, per pietus yra žmonių srautai, tačiau didžiąją dienos dalį šviesoforai tarsi nereikalingi. Užsidega raudona šviesa, automobiliai sustoja, jų varikliai veikia, degalai naudojami, o žmonės per perėją neina, nes pėsčiųjų tiesiog nėra. Todėl ir sakome, kad reikia tokių šviesoforų, kuriuos pėstieji patys galėtų valdyti – tuomet automobiliams nereikėtų be reikalo sustoti“, – įsitikinęs A.Barbšys.

Klaipėdos savivaldybės Miesto ūkio departamento direktorius Liudvikas Dūda tokius politiko pamąstymus pavadino tik išvedžiojimais, neturinčiais jokio pagrindo.

„Klaipėdoje pėsčiųjų valdomi šviesoforai tikrai yra netinkami. Mieste yra trys magistralinės gatvės ir negalime jose prie kiekvienos perėjos pastatyti po šviesoforą, kurį įjungęs vienas žmogus sustabdytų visą automobilių srautą“, – nuomonę reiškė L.Dūda.

Jis patvirtino, kad šiųmečiame miesto biudžete tikrai nėra numatyta nė lito įrengti daugiau rankomis valdomų šviesoforų. Esą jie ir labai brangūs – pastatyti vieną tokį įrenginį kainuoja apie 30 tūkst. litų, o perreguliuoti jau esančius šviesoforus, kad pėstieji galėtų juos valdyti, atsieitų 25 tūkst. litų už kiekvieną.

„Todėl ir keista, kai kalba politikas, kuris nežino nei skaičių, nei specialistų vertinimų“, – A.Barbšiui tarsi priekaištavo L.Dūda.

Tačiau jis neatmetė galimybės, jog kitų metų miesto biudžete bus numatyta pinigų bent kelių tokių pėsčiųjų valdomų šviesoforų įrengimui.


Šiame straipsnyje: šviesoforasLiudvikas Dūda

NAUJAUSI KOMENTARAI

m

m portretas
kažkodėl tik perskaitęs straipsnio antraštę supratau kad tokiame ginče būtinai dalyvavo Liudvikas Dūda. perskaitau visą straipsnį - ogi akurat !!! :)

klaipėdietis

klaipėdietis portretas
didžiausia nesamonė Šilutės plente prie duonos kombinato, pėsčiųjų nėra, raudona dega, mašinos stovi.

Idomiai

Idomiai portretas
Keista p. Dudos logika. Jis mano kad negalima leisti vienam pesciajam sustabdyti eisma, kai jis nori praeiti, bet jo nuomone yra visai normalu, kad eismas stabdomas nuolat nors pesciuju ir nera.
VISI KOMENTARAI 18

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių