Po eismo nelaimės – siūlymai rekonstruoti sankryžą

Klaipėdoje Sausio 15-osios ir Rumpiškės gatvių sankryžoje penktadienį automobiliui kliudžius nepilnametę, suskubta aiškintis, kaip šią sankryžą paversti saugesne.

Pasiūlė priemonių

Mergaitė šioje vietoje buvo kliudyta pėsčiųjų perėjoje.

Policija pranešė, kad Sausio 15-osios g. nereguliuojamoje pėsčiųjų perėjoje 1989 m. gimusio vyro vairuojamas automobilis „Volkswagen“ partrenkė 2011 m. gim. dviratininkę.

Aiškėja, kad šioje vietoje įvykęs ne vienas eismo įvykis, sužeista žmonių.

Klaipėdos savivaldybės Eismo saugumo komisijoje nuskambėjo siūlymai pirmiausia išpjauti krūmus aplink sankryžą.

Tuomet derėtų perkelti perėją arčiau gatvių susikirtimo linijos, įrengti greitį ribojančius kalnelius.

Taip pat perėją siūlyta paversti iškilia arba rekonstruoti visą sankryžą.

Galvota ir apie tai, kad čia turėtų būti įrengta šviesoforu reguliuojama sankryža. Siūlyta įrengti ir „Stop“ ženklus.

Mindaugas Tvysa / Stop kadras

Draus sukti į kairę?

Daugiausia diskusijų sulaukė Transporto skyriaus siūlymas uždrausti šioje sankryžoje sukti į kairę.

Aiškinta, esą eismas vyktų kur kas sklandžiau, jei iš Rumpiškės gatvės vairuotojai galėtų sukti tik į dešinę.

„Iš to, ką jūs kalbate, suprantu, kad nė vienas čia negyvenate. Uždrausdami sukti į kairę, pasižiūrėkite į Sausio 15-osios ir Tilžės gatvių sankryžą. Tai ne „T“ formos sankryža, ji yra skersa. Pabandykite laimę apsisukti Sausio 15-osios gatvės ir Taikos prospekto sankryžoje. Tada pakalbėsime apie tai“, – komisijos nariams rėžė „Pingvinuko“ seniūnaitijos seniūnaitis Mindaugas Tvysa.

Gyventojas akcentavo, kad Rumpiškės gatvėje įrengta vienintelė perėja, o gatvę pėstieji kerta kur pakliūva.

Seniūnaitis M. Tvysa aiškino, kad, uždraudus transportui sukti į kairę, avarijos pasipils kitose sankryžose.

Iš to, ką jūs kalbate, suprantu, kad nė vienas čia negyvenate.

Jis prašė įtraukti sankryžą į rekonstruojamų projektų sąrašą, kad būtų įrengti šviesoforai.

Laukia rekonstrukcija

Specialistai siūlė keisti dviejų jau esančių šviesoforinių sankryžų valdiklius, o tuo pat metu ir suderinti planuojamą šviesoforų darbą, tada būtų įmanoma Sausio 15-osios gatvėje įrengti vadinamąją žaliąją bangą.

Komisijos nariai siūlė mažinti leistiną greitį šioje vietoje, užsiminta ir apie greičio matuoklį.

Eismo saugumo komisija nusprendė paruošti priemonių planą ir pradėti jo įgyvendinimą nuo greičiausiai padaromų dalykų. Sutinkama, kad ateityje šią sankryžą reikės iš esmės rekonstruoti.



NAUJAUSI KOMENTARAI

V

V portretas
Kodėl dėl šviesoforo turi kentėti rajono gyventojai. Jau aišku ir dabar, kad iš šalutinių gatvių žalias signalas degs minimaliai trumpai, iš Rumpiškės g išvažiuoti bus neįmanoma

Dar ta pačia tema

Dar ta pačia tema portretas
Labai reiktu uždrausti stovėti ir Koperacijos gatvėje. Jau kažkada tai bandyta daryti, bet vėliau nusileista. Vietoje draudžiančių, pastatyti greitį iki 30 ribojantys ženklai. Suprantama, trūksta vietos, bet gatvių paskirtis judėti, o ne stovėti.

Sausiukas

Sausiukas portretas
Pagaliau po daugybės metų Rumpiškės gatvėje vėl atsirado perėją ir ženklas draudžiantis sustoti. Bet pats ženklas neveiklus, jei prie jo kurį laiką nepastovės pareigūnas su gumine lazdą. Ir dabar ten 4 autimobiliai stovi, vienas tiesiog ant naujai nudažytos perėjos.
VISI KOMENTARAI 13

Galerijos

Daugiau straipsnių