Likusiems be vandens žmonėms pagalbą suteikė žaibiškai

  • Teksto dydis:

Net keturių Žardininkų gatvės daugiabučių namų gyventojai dėl šalčio sukeltos avarijos buvo likę be vandens. Tačiau dalis gyventojų to galėjo net nepastebėti – „Mano BŪSTO“ specialistai sudėtingą avariją likvidavo vos per keletą valandų.

Priešingai nei praėjusį savaitgalį, kai kelių namų gyventojai, kurių šildymo sistemas prižiūri bendrovė „Sobo sistemos“, stingdant šalčiui buvo net tris dienas palikti be šildymo, šį kartą viskas baigėsi sėkmingai.

Pagalbą, kurią suteikė namą prižiūrinti įmonė „Mano BŪSTAS“, daugiabučių gyventojai gavo nedelsiant.

Šią savaitę Žardininkų gatvėje įvyko vamzdynų avarija, dėl kurios du devynaukščiai ir du penkiaaukščiai daugiabučiai namai liko be šalto ir karšto vandens. Kai kurie gyventojai nerimavo, jog dėl rimtos avarijos be vandens teks gyventi keletą dienų ar net savaitę.

Tačiau dar tą patį vakarą Žardininkų gatvės 2, 4, 9 ir 11 namų gyventojai buvo išgelbėti nuo didelių nepatogumų. „Mano BŪSTO“ specialistai vos per keletą valandų sugebėjo lokalizuoti avariją ir atnaujinti šalto bei karšto vandens tiekimą.

„Mano BŪSTO“ atstovas Vidas Balbuckis pasakojo, kad avarija šiuose namuose įvyko dėl vamzdžių korozijos ir žemos oro temperatūros.

„Pranešimą, kad mūsų administruojamų namų gyventojai liko be vandens, gavome pavakarę. Reagavome greitai, išanalizavome situaciją, peržiūrėjome savo sistemas, kuriose kaupiama visa mūsų administruojamų namų techninė informacija, pasikalbėjome su vandentiekininkais, su brigada nuvykome į vietą ir supratome, kaip šią problemą išspręsti, kad gyventojams vandens tiekimas būtų atnaujintas dar tą patį vakarą“, – apie savo veiksmus pasakojo V.Balbuckis.

Jo teigimu, gedimas įvyko prie daugiabučių esančioje vandens slėgio pakėlimo stotelėje, kuri pagrindinės savo funkcijos nebeatlieka jau seniai, mat šiuo metu vandens slėgis yra pakankamas. Visgi, nors ši stotelė nėra naudojama, per ją vanduo prateka, o dėl korozijos ir šalčių čia esantys vamzdžiai nebeatlaikė spaudimo.

V.Balbuckis džiaugėsi, kad išspręsti problemą padėjo ir trečiųjų šalių atstovai, kurie neliko nuošalyje.

„Smagu, kad klaipėdiečiai tokiose situacijose yra supratingi ir pasirengę padėti. Mūsų specialistams nusprendus, kokių specialių medžiagų reikia avarijai likviduoti, prašėme parduotuvių atstovų po darbo valandų atvažiuoti  ir atrakinti savo sandėlius. Darbams atlikti greitai radome rangovą, daugiabučio viduje atlikome reikalingus darbus bei atjungėme slėgio pakėlimo stotelę, kad ji nebekeltų problemų namo gyventojams ir ateityje“, – atliktus darbus vardijo V.Balbuckis.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Reklama

Reklama portretas
tačiau ar yra skirtumas kai problema/avarija su šalto vandens padavimu ir kai problema/avarija su namo šildymo sistema ? „Mano BŪSTAS“ labai jau nemažai investuoja į reklamą nes dauguma gyventojų žino, kad jų paslaugos dažniau yra nekokybiškos arba labai brangios. Labiausiau piktina, kad namai nebeturi vietinių adminintratorių/ specialistų, kurie budavo atsakingi už jiems priskirtus namus. Viskas palikta vienam bendram centrui su kuriuo susisieksi telefonu, internetu ar programėle.
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių