Klaipėdos valdžia ieško būdų, kaip sumažinti spūstis

Uostamiesčiui dūstant automobilių spūstyse, Klaipėdos valdžia siūlo kelis paprastus dalykus, kurie sumažintų mašinų kamšatis pagrindinėse įvažose į miestą. Pirmiausia siūloma nuimti „Stop“ ženklus Tilžės gatvėje, ties geležinkelio pervaža.

Siūlo nuimti ženklus

Klaipėdos meras Arvydas Vaitkus siūlo galimybes, kurios sumažintų spūstis uostamiestyje. Dėl šių klausimų miesto vadovas ne kartą bendravo su susisiekimo ministru Mariumi Skuodžiu.

Stebint situaciją Lypkių gatvėje, kur automobiliai taip pat kerta geležinkelio bėgius, aiškėja, kad „Stop“ ženklų pašalinimas iš pervažos gerokai padidina šio kelio ruožo pralaidumą.

„Atrodo, tokia nereikšminga detalė, kaip „Stop“ ženklas Tilžės gatvėje, ties geležinkelio pervaža, iš tiesų yra labai reikšmingas dalykas. Lypkių gatvėje, kur nėra tokio ženklo, neįvyko nė vieno nelaimingo atsitikimo“, – pastebėjo A. Vaitkus.

Susisiekimo ministerijoje meras išgirdo, kad įmonė „Lietuvos geležinkeliai“ turi 14 tokių prašymų modernizuoti pervažas. Ir mes esame tame sąraše. Prašėme aukščiausio prioriteto. Prašėme ministro įvertinti Klaipėdos situaciją“, – patikino A. Vaitkus.

Jis viliasi, kad per savaitę ar dvi sulauks paaiškinimų, kada realiai galima būtų tikėtis pokyčių Tilžės gatvėje.

Klaipėdos vicemeras Algirdas Kamarauskas patikslino – nėra taip paprasta pašalinti „Stop“ ženklą.

„Reikia techninio projekto, nors rangovą įmonė jau turi, bet vis tiek tai gali užtrukti. Reikės įrengti atitvarus, signalizaciją“, – patikslino A. Kamarauskas.

Veikiausiai ženklus pavyks nuimti tik kitais metais.

A. Vaitkus. Vytauto Liaudanskio nuotr.

Remontuos kelią

Apžvelgus visas aplink Klaipėdą išsidėsčiusias įvažas, A. Vaitkus susisiekimo ministrui turėjo ir daugiau klausimų.

Prieš kelerius metus žadėtas remontuoti kelias nuo Jakų žiedinės sankryžos iki Rimkų viaduko vis dar yra labai prastos būklės.

Didelė dalis gyventojų šiuo keliu kas rytą važiuoja į Klaipėdą dirbti.

Tai ženkliai pagerintų situaciją mieste.

„Ministerija mus informavo, kad šį kelią tvarkys Lietuvos automobilių kelių direkcija. Darbams numatyta vienuolika mėnesių. Tie, kas gyvena Dituvoje ar Šernų sodų bendrijoje, šiuo keliu važiuoja į Klaipėdą dirbti. Sutvarkius Lypkių išvažą, būtų protinga sunkųjį transportą nukreipti Lypkių gatve iš pietinės miesto dalies“, – kalbėjo A. Vaitkus.

Taip sumažėtų automobilių srautai Šilutės plente, kur vyrauja didelis oro užterštumas.

„Su susisiekimo ministru kalbėjome apie tai, kad turėtų prasidėti pietinio aplinkkelio planavimas. Aktualus ir Rimkų sankryžos sutvarkymas. Sumažėjus krovinių skaičiui geležinkeliais, į pietinę uosto dalį kroviniai galėtų būti gabenami nuo Šilutės ir Tauragės pusės. Tuomet traukiniams nebūtų būtina važiuoti per Rimkus. Tai ženkliai pagerintų situaciją mieste“, – svarstymais dalijosi A. Vaitkus.

Norėtų juostos

A. Vaitkus M. Skuodžiui iškėlė dar vieną idėją – vertėtų papildomai suformuoti eismo juostą ties Jakų žiedine sankryža, važiuojant nuo Palangos pusės.

Į Mažeikių naftos perdirbimo gamyklą vasarą buvo gabenamas reaktorius. Dėl 2,5 tūkst. tonų sveriančio krovinio teko platinti vieną įvažos į Jakų žiedinę sankryžą juostą.

„O kodėl ji negalėtų tapti papildoma eismo juosta? Pagrindas juk įrengtas. Ši juosta galėtų tapti papildomu keliu važiuojantiems į Tilžės gatvę“, – pasvarstė A. Vaitkus.

A. Vaitkus patvirtino, kad jo siūlymui ministras pritarė.

„Tik Kelių direkcija turėtų dar atsakyti, kokių sprendimų tam reikia“, – teigė A. Vaitkus.



NAUJAUSI KOMENTARAI

X

X portretas
Manau truksta sviesoforu :)))

Falšyvas dienraštis

Falšyvas dienraštis portretas
Kodėl patiktukus naikinate?

to tam

to tam portretas
taip sutvarkė uostą,kad teko lėkt iš darbo už tą tvarką
VISI KOMENTARAI 31

Galerijos

Daugiau straipsnių