Klaipėdiečius erzina autobusų burzgimas po langais

Klaipėdiečiai skundais atakuoja savivaldybę. Nepasitenkinimas reiškiamas dėl autobusų stovėjimo – vienus erzina galutinėse stotelėse stovintys autobusai, kitus – variklių smarvė, o treti piktinasi, esą autobusai užima lengvosioms mašinoms galėjusias atitekti vietas.

Kairių poligone neapsisukinės

„Tai kur mums dėtis? Vienu metu tiek skundų. Iš vienos vietos veja, nes smirda, kitus triukšmas erzina. Bet autobusų stotelės po langais visi nori – įlipai ir važiuoji“, – stebėjosi įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ direktoriaus pavaduotojas Andrius Samuilovas.

Suprantama, kad autobusų galutinės stotelės numatomos ten, kur yra vietos autobusams apsisukti.

Tačiau tokios stotelės įrengiamos ne bet kur, esą nevažinės autobusas pietų pertraukai į Kairių poligoną.

Sustojimo vieta numatoma ten, kur galima planuoti maršruto pradžią ir pabaigą.

Dažniausiai tai yra gyvenamieji rajonai, o autobusais važinėja tie, kurie neturi automobilių arba nenori išlaidauti jų išlaikymui.

Paaiškino technines detales

Daugiabučių gyventojai kelia klausimą – kodėl ilgesniam poilsiui sustoję autobusų vairuotojai neišjungia variklių?

Naikupės gatvės gyventojas paskundė vieną iš trijų čia ilgesniam laikui atvažiuojančių autobusų vairuotojų.

„Jis nuolat sustojęs poilsiui laiko įjungtą variklį. Taip pat autobusas skleidžia papildomus garsus. Sustojimo vieta yra arti gyvenamųjų namų, ir toks nuolatinis variklio darbas ir kiti autobuso leidžiami garsai trikdo gyventojų ramybę. Kiti autobusai sustoja ir variklius išjungia, tačiau šio autobuso vairuotojas to nedaro“, – vairuotoją skundė gyventojas.

Kai bus visi elektriniai autobusai, tokios problemos baigsis.

A. Samuilovas paaiškino, kodėl kai kurių autobusų variklių kartais nereikėtų išjungti.

„Kai bus visi elektriniai autobusai, tokios problemos baigsis. Tačiau ne visi autobusai yra nauji, važinėja ir senesni. Kai kurių autobusų važiuoklė yra su oro pagalve. Paprastai tariant, geriau neišjungti penkioms minutėms sustojusio autobuso variklio, nei paskui turėti problemų dėl to, kad važiuoklė nepakyla, gali net durys neatsidaryti. Taip galima ir į reisą neišvažiuoti“, – tikino A. Samuilovas.

Antras argumentas, dėl kurio neišjungiamas variklis, yra autobuso salono šildymas.

„Šalta lauke. Autobuse vis atidaromos durys. Ir ne tik vairuotojui šalta, bet ir keleiviams važiuoti šaltame autobuse nėra malonu“, – paaiškino A. Samuilovas.

Andrius Samuilovas. Vytauto Liaudanskio nuotr.

Veja iš visur

Galinėse stotelėse autobusai stoja tik kelioms minutėms.

„Per piką jie net nespėja ilgiau pastovėti, nes paskui gali atsilikti nuo grafiko. Pietums jie stoja ilgiau, apie pusvalandį, bet realiai stovi tiek, kiek leidžia grafikas. Tada jau išjungia variklius. Nebent labai šalta“, – kalbėjo A. Samuilovas.

Jis stebėjosi tuo, kad gyventojai paslaugos nori, bet autobusų po langais nenori matyti.

„Autobusas negali visada važiuoti tik į priekį. Jam reikia dar ir apsisukti. O tokių vietų mieste nėra daug“, – priminė A. Samuilovas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Valius

Valius portretas
Kam trukdo autobusai, ištremt mėnesiui šalia geležinkelio arba oro uosto

Audrius

Audrius  portretas
O aš turiu klausima klaipėdiečiams tai kur tada Autobusams važinėti stovėti tai ką danguje važinėti ar orų skraidinti gal baikit cirkus kur reikės ten stovies nebūkite maži vaikai nustokit skundus rasiti

Dovilė

Dovilė portretas
Dar spėju, kad vairuotojai, stovintys pietų pertraukai, garsiai klausosi muziką. Užkniso su savo radijomis ir vienos natos bumčikais. Teko kelissyk net išlipti iš 9-to autobuso, nes vargino vienos natos " muzika". Per savo radijušus jie kartais ir stotelėse nesustoja, nors ir spaudžiam mygtuką. Kodėl tų šoferių diskotekų nebūna nei Vilniuje, nei Kaune? Ten viskas kultūringiau?
VISI KOMENTARAI 39

Galerijos

Daugiau straipsnių