Klaipėdiečiai skundus savivaldybei rašo ir dėl prasto oro

Vasarą klaipėdiečius erzina net prasti orai – ir dėl to gyventojai rašo skundus uostamiesčio savivaldybei.

Klaipėdos savivaldybės specialistai vis ragina gyventojus informuoti apie problemas mieste tam skirtoje savivaldybės interneto svetainėje esančioje skiltyje „Pranešk problemą“.

Čia problemų sąrašas pildomas beveik kiekvieną dieną.

„Labiausiai skundžiasi dėl prastų orų“, – stebėjosi Klaipėdos savivaldybės atstovai.

Žmonės skundžiasi dėl neveikiančio apšvietimo, laiku neišvežtų šiukšlių, suskeldėjusių asfalto trinkelių, nevalomų šaligatvių, smarvės, viešųjų tualetų nepriežiūros.

Labiausiai skundžiasi dėl prastų orų.

„Vasaros metu gauname nemažai skundų ir pranešimų apie laiku nešienaujamas teritorijas, taip pat padaugėja skundų bei pranešimų apie viešose vietose miegančius, šiukšlinančius arba alkoholinius gėrimus vartojančius asocialius asmenis, benamius. Šiam laikotarpiui būdinga, jog gauname daugiau skundų ir patys fiksuojame prekybos taisyklių pažeidimų, automobilių statymo pažeidimų arčiau jūros esančiose teritorijose“, – pažymėjo Klaipėdos savivaldybės Viešosios tvarkos skyriaus Kontrolės ir prevencijos poskyrio vedėjas Linas Lapinskas.

Klaipėdos savivaldybės administracijos Informacinių technologijų skyriaus patarėjas Modestas Martišius paaiškino, kad kai gyventojas praneša apie problemą savivaldybės interneto svetainėje, atsakingas darbuotojas automatiškai gauna pranešimą.

Nurodytas užduoties įgyvendinimo terminas – 20 dienų.

„Viską svetainėje „Pranešk problemą“ gali matyti sistemos administratoriai arba tie darbuotojai, kurie prieina prie registro dokumentų valdymo sistemoje „Avilys“, nes čia yra automatiškai registruojami visi pranešimai. Pati sistema pranešimų automatiškai pranešėjui nesiunčia. Kai darbuotojas uždaro savo užduotį, užduoties rezultatas matomas svetainėje viešai“, – pasakojo M. Martišius.

Išspręstos problemos svetainėje „rodomos“ 20 d., po to tampa „neaktyvios“, neberodomos žemėlapyje. Apie įvykdytą užduotį gyventojui pranešti nėra būtina.

„Kai kurie darbuotojai patys siunčia e. laišką pranešėjui arba paskambina telefonu, bet tai jau nuo darbuotojo priklauso, nes pranešti apie išspręstą problemą nėra privaloma“, – sakė pašnekovas.

Klaipėdos savivaldybės duomenimis, 2022 m. buvo gauti 979 pranešimai dėl įvairių problemų mieste. Šiemet nuo sausio 1 iki birželio 30 d. gauta 540 pranešimų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Reikia kreiptis ne į merą,

Reikia kreiptis ne į merą, portretas
o į patį poną Dievą. Būtinai raštiškai, notariškai užtvirtinus, trimis egzemplioriais su kopija sau bei dangiškoje kanceliarijoje gavimo registracija. Ir atsakymo pareikalauti per 7 darbo dienas.

Anonimas

Anonimas portretas
Daugiausiai skundų dėl miesto tvarkymo skyriaus tarnautojų prie šakalienės buvo tvarkingiau

Bukagalviui

Bukagalviui  portretas
Viskuo nepatenkinti nevykėlių patryyyyyjotai :)
VISI KOMENTARAI 4

Galerijos

Daugiau straipsnių