Ilgai lauktos modernios dviračių saugyklos kelia nemažų problemų

Ilgai lauktos dviračių saugyklos Rumpiškės gatvės kvartale kelia problemų naudotojams. Žmonės guodžiasi negalėję patekti į saugyklas ir dėl to esą pavėlavę į svarbius susitikimus.

Norėtų tikro rakto

Šią vasarą kvartalo gyventojai po daugiau nei dvejų metų pagaliau sulaukė dienos, kai jiems buvo leista laikyti savo dviračius naujose, moderniose saugyklose.

Neilgai pasidžiaugę naujove kvartalo žmonės pastebėjo, kad į saugyklas patenka ir benamiai. Kai ši problema buvo išspręsta, pasipylė nusiskundimai, kad gyventojai negali atidaryti saugyklų durų.

„Klausykite, gal žinote, kas vyksta. Ryte nepavyko įeiti į saugyklą Nr. 1. Dabar skambutis jau sutvarkytas, durys turi atsidaryti, bet panašu, kad užrakinta raktu. Gal kažkas valdo tą raktą?“ – prieš kelias dienas kaimynų klausė „Facebook“ paskyros, kuria naudojasi Rumpiškės gatvės gyventojai, naudotoja.

Aktyvus kvartalo gyventojas jai atsakė, kad tai ne pirmas atvejis, kai neįmanoma nuotoliniu būdu atidaryti dviračių saugyklos durų.

Kaimynas įsitikinęs, kad būtina reikalauti, jog saugyklas administruojančios įmonės „Klaipėdos keleivinis transportas“ darbuotojai duotų gyventojams mechaninį raktą.

Vyras įsitikinęs, kad nuolat namuose būnantys žmonės galėtų padėti išspręsti šią problemą.

Jau imamės priemonių, ieškome, ką dar padaryti, kad trikdžių nebūtų.

Per išeigines nedirba

Gyventojai guodėsi, kad saugyklų atidarymo bėdas „Klaipėdos keleivinio transporto“ darbuotojai gali spręsti tik darbo dienomis ir valandomis. Išeiginėmis dienomis gyventojai negali pasiekti savo dviračių.

„Klaipėdos keleivinis transportas“ surašė savo griežtas naudojimosi dviračių saugyklomis taisykles, nurodė, ko negalima daryti, bet nepaskelbė telefono numerių, kuriais galima skambinti kilus nesklandumams. Neužsiminė, kaip tokiais atvejais patekti į saugyklas“, – kaimynams socialiniuose tinkluose piktinosi vyras.

Viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ vadovas Gintaras Neniškis pripažino, kad sunkumų naudojantis dviračių saugyklomis yra.

Durys „bijo“ karščio

„Kartais problemos kyla dėl vartotojų, kai jiems pritrūksta jėgos stipriau truktelėti duris, bet būna ir ryšio sutrikimų“, – neslėpė įstaigos direktorius.

Dar viena priežastis, dėl kurios ne visada pavyksta atidaryti saugyklos duris – tai, kad jos nuo šilumos deformuojasi. Pasirodo, perkant gaminį, pasirinktas ne pats geriausias.

G. Neniškis tikino, kad sulaukę skambučių darbuotojai skuba padėti gyventojams.

Pasak jo, ne visos saugyklos turi tokių sunkumų. Vienoje vietoje esama problemų su elektroninio užrakto ryšiu, kitoje pasirinktos ne visai tinkamos durys.

„Tam tikrus patobulinimus jau padarėme. Puikiai suprantame, kad yra nepatogumų. Jau imamės priemonių, ieškome, ką dar padaryti, kad trikdžių nebūtų, keičiame technologinius sprendinius. Tas darbas vyksta nuolat“, – patikino G.Neniškis.

Kitose dar komisijos nepriimtose dviračių saugyklose yra kiek kitokios konstrukcijos, todėl tikimasi, kad jas naudodami gyventojai su panašiomis į kaimynų bėdomis nesusidurs.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Buduliams

Buduliams  portretas
Ar reikalinga kaimo buduliams tokie dalykai.Jie tik tvartą moka atidaryti

Spyna be rakto

Spyna be rakto portretas
Nėra pasaulyje spynos, kuriai nebūtų galima pritaikyti kokio nors rakto: mechaninio, elektroninio ar dar kokio. Klausimas tiktai toks, ar dėl to atrakinimo apsimoka ieškoti priemonės arba ar verta sugaišti laiko.

X

X portretas
Klaipėdos kenkėjai: šulcas (parkomatų krikštatėvis), neniškis (globėjas) grubliauskas (prijaučiantis). Kenčiantys- Klaipėdos gyventojai.
VISI KOMENTARAI 13

Galerijos

Daugiau straipsnių