Muzikiniame šou – netikėti klaipėdiečio išbandymai

LNK projekte "Lietuvos balsas" finalinių kovų link užtikrintai žengiantis klaipėdietis Rokas Spalinskas gerbėjų širdis tirpdo ne tik išskirtiniu vokalu. Tačiau charizmatiškasis baritonas tikina niekada nesusimąstęs, jog išvaizda galėtų būti itin svarus koziris žiūrovų balsavimuose.


 

LNK projekte "Lietuvos balsas" finalinių kovų link užtikrintai žengiantis klaipėdietis Rokas Spalinskas gerbėjų širdis tirpdo ne tik išskirtiniu vokalu. Tačiau charizmatiškasis baritonas tikina niekada nesusimąstęs, jog išvaizda galėtų būti itin svarus koziris žiūrovų balsavimuose.

Gimęs muzikos scenai

Regis, 28-erių Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro solistas prieš televizijos kameras bei tūkstantinę žiūrovų auditoriją jaučiasi it žuvis vandenyje.

Turbūt todėl savimi pasitikintis, nuolat besišypsantis atlikėjas ir iš projekto mokytojų ložės išgirsta daugiau komplimentų nei kritikos.

Rokas neneigia – ne vienų metų profesinė patirtis suteikia tam tikro pranašumo prieš scenos naujokus.

Muzikų šeimoje užaugęs klaipėdietis dainuoja nuo mažumės, tad po gimnazijos pasirinktos transporto inžinerijos studijos Vilniaus Gedimino technikos universitete buvo tik trumpalaikis "nuklydimas".

Jau po metų Rokas įstojo į Klaipėdos universiteto Menų fakultetą, kur baigė klasikinio vokalo studijas.

Šeštus metus uostamiesčio Muzikiniame teatre dirbantis atlikėjas tvirtino, jog šioje erdvėje jis gali puikiai save realizuoti ir atsiskleisti. Tačiau ambicingam jaunuoliui šiandien norisi dar daugiau iššūkių.

Siekia ne vienadienės šlovės

Esu atviras permainoms ir naujoms karjeros galimybėms, šypsojosi pašnekovas, neneigęs, jog tokių perspektyvų viltis sieja ir su savo dabartiniais televiziniais pasirodymais.

"Didžioji dalis žmonių "Lietuvos balse" dalyvauja dėl to, kad nori užsiimti muzikine veikla. Aš jau tai darau. Tačiau noriu daugiau veiklos. Tai, ką turiu susikūręs čia, Klaipėdoje, yra šaunu, tačiau dalyvavimas šiame projekte duos man dar daugiau postūmio į priekį, privers išeiti iš komforto zonos", – kalbėjo pašnekovas.

Anot Roko, daugelis žmonių Vilniuje nelabai žino, kuo Klaipėdoje gyvena scenos profesionalai, koks jų lygis.

"Tad norisi paskleisti tą žinią, būti žinomam ne tik Klaipėdos krašte kaip Muzikinio teatro solistui, norisi parodyti savo galimybes – kad gebu ne tik dainuoti, bet ir šokti, vaidinti, vesti renginius, – aiškino Rokas. – Neturiu siekiamybės, kad mane imtų atpažinti gatvėje. Labai džiaugčiausi, jei po "Lietuvos balso" man pasiūlytų dalyvauti kokiame nors miuzikle ar filmavime, ar kokiame kitame projekte, kuris būtų susijęs su mano veikla."

Visų kortų neatvertė

Pašnekovas neneigė, jog dėl vertų dėmesio pasiūlymų gimtąją Klaipėdą būtų pasiryžęs iškeisti į sostinę.

"Jei nutiktų taip, jog atsirastų labai daug veiklos Vilniuje, kuri nusvertų mano darbus Klaipėdoje, nebūčiau kategoriškas gyvenamosios vietos atžvilgiu – nesu prie jos prisirišęs, kad ir kaip myliu savo gimtąjį miestą", – teigė uostamiesčio Muzikinio teatro artistas.

Anot Roko, į "Lietuvos balsą" jo akys nukrypo ne atsitiktinai – atlikėjo manymu, kokybės prasme šis muzikinis šou yra rimčiausias iš visų šiandien rengiamų panašaus pobūdžio projektų.

Ar Muzikinio teatro artistas nesibaimino, jog pasiryžus dalyvauti projekte su jo rengėjais reikės susisaistyti atitinkamais sutartiniais įsipareigojimais, tam tikra prasme teks ir apsinuoginti – atskleisti vienokias ar kitokias asmeninio gyvenimo detales?

Antai jau projekto pradžioje buvo išplatinta žinia, kad Rokui teko nudegti nuo nelaimingos meilės.

"Kiekvienas žmogus individualiai sprendžia, kiek jis nori atsiverti. Kažkas gal atverčia visas kortas ant stalo bei išpasakoja visas būtas ir nebūtas istorijas. Esu nusibrėžęs tam tikras ribas ir neketinu jų peržengti. Smulkmeniškų detalių apie savo asmeninį gyvenimą tikrai neatskleidžiau, o tų nelamingų meilių, manau, visi esame patyrę", – šypsojosi pašnekovas.

Dvi minutės šlovės

Nors scenoje klaipėdietis – nebe naujokas, televizijos projekte jam tenka patirti ir mokytis daug naujų dalykų.

"Tai nėra ta pati scena, prie kurios esu įpratęs Muzikiniame teatre, nes televizijoje dėmesys pirmiausia turi būti koncentruojamas į filmavimo kamerą, į televizijos žiūrovus. Be to, teatre prieš naujus pastatymus repetuojame ir po kelis mėnesius, o čia produktas parengiamas per labai trumpą laiką ir tai turi padaryti maksimaliai gerai. Konvejeriu to gal ir nedrįsčiau pavadinti, bet toks procesas priverčia maksimaliai susikoncentruoti, nėra kada blaškytis, nes pagal taisykles dalyviai iš projekto nuosekliai krenta, o juk kiekvienas nori išlikti kuo ilgiau ir pasiekti finišo tiesiąją", – dėstė pašnekovas.

Anot Roko, suprantama, kad prieš išeinant į sceną tenka pajusti ir jaudulį, ir įtampą.

"Toms dviem pasirodymo minutėms ruošiesi gerą savaitę, kelios paskutinės repeticijų dienos labai įtemptos. Tad jau po pasirodymo grįžęs į užkulisius jautiesi tarsi būtum keletą gerų minučių pasėdėjęs pirtyje ir užsipylęs šalto vandens kibirą. Atsakomybė, žinojimas, kad tai yra tiesioginė transliacija ir tave stebi tūkstančiai žmonių prie televizijos ekranų, labai įpareigoja. Žinai, kad viską turi padaryti aukščiausiu lygiu, nes tave vertina čia ir dabar, nieko nepakartosi ir neperfilmuosi", – pripažino pašnekovas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių