Mokamą Rotušės aikštės parkavimą iškeitė į katedros prieigas?

Kauniečiai stebi, jog įvedus mokamą automobilių stovėjimą Rotušės aikštėje, atsirado gudruolių, kurie pradėjo palikti savo transporto priemones Kauno Šv. apaštalų Petro ir Povilo arkikatedros bazilikos šventoriuje. Žadama rengti daugiau reidų ir bausti tokius vairuotojus.

Automobiliai ant šventoriaus

Kaunietis Mindaugas nuolat vaikščioja senamiesčio gatvėmis ir pastebėjo, kad kai Rotušės aikštėje automobilių stovėjimas buvo apmokestintas visomis savaitės dienomis nuo 8 iki 24 val., vairuotojai rado alternatyvą ir dabar automobilius palieka tiesiog pagrindinės Kauno bažnyčios prieigose.

„Vairuotojai nenori brangiai mokėti Rotušės aikštėje,  todėl pradėjo automobilius statyti prie katedros. Tikrai padidėjo automobilių srautas, kai prie aikštės parkavimas tapo mokamas ilgesnį laiką. Dažnai čia einu ir matau, kad pilnas katedros kiemas automobilių, o juk čia žmonėms labai patogu, nes Rotušės aikštė vietoje. Kiek girdėjau, tai kunigai irgi nelabai patenkinti, tad kartais išvaiko tokius statytojus“, – tikino kaunietis.

Jis svarstė, kad katedros šventoriuje automobilius paliekantys žmonės greičiausiai ir už parkavimą nesumoka nei cento, nes tik Rotušės aikštė prikauso oranžinei zonai, o didžioji dalis senamiesčio – mėlynai, kuri yra ženkliai pigesnė. Tačiau pastačius prie katedros savo transporto priemonę, nėra kaip susimokėti, nes šalia nėra parkomatų, todėl dažnas vairuotojas pačiame centre automobilius stato veltui.

Parkavimas svečiams

Kauno arkikatedros atstovai tikino, kad dalis bažnyčios prieigose statomų automobilių priklauso jų svečiams, tačiau pasitaiko ir tų, kurie linkę tiesiog apgauti kitus ir čia palikti savo transporto priemones.

„Čia paprastai statosi mūsų svečiai arba kiti su katedra susiję žmonės. Mes jiems duodame svečio lipdukus, o jei nėra jo prie lango, vadinasi pasistatė kiti. Mes nesame Viešosios tvarkos skyriaus prižiūrėtojai, tad tik jie gali bausti, jei automobiliai specialiai nepažymėti. Buvo, kad dažniau pareigūnai pasirodydavo, tai tikrai nubaustų vairuotojų buvo, tada sumažėjo čia statančių“, – sakė katedros raštininkė.

Moteris tikino, kad švenčių metu būna nemažai svečių, kurie šventoriuje palieka automobilius. Štai ir sausio 6 dieną vyko kunigų šventimai, tad dalyvavo nemažai žmonių. Tačiau ji pridūrė, kad jei vakarais ar naktimis paliekami automobiliai, dažnai sudėtinga nuspėti, kam jie priklauso.

Katedros reikalas

VšĮ „Automobilių stovėjimo aikštelės“ vadovas Justas Limanauskas „Kauno dienai“ aiškino, kad minimas sklypas priklauso Kauno katedrai, o automobiliai į jį patenka iš M. Valančiaus gatvės, važiuodami šaligatviu. Jis pritarė, kad katedros prieigose automobilių neturėtų būti.

„Viešosios tvarkos skyrius įpareigotas atidžiau fiksuoti pažeidimus. Efektyviausia būtų įrengti stulpelius, neleidžiančius pravažiuoti pėsčiųjų zona – šaligatviu. Tada liktų tik įvažiavimas iš Kumelių gatvės, kuris turėtų būti ribojamas uždarant esamus vartus.

Taip pat šiais metais esame suplanavę įrengti dekoratyvinius stulpelius šaligatvio krašte M. Valančiaus g. atkarpoje nuo Vilniaus g. iki M. Valančiaus g. 6 namo. Tačiau iš Valančiaus g. pusės patekimas jau dabar ribojamas stulpeliais, todėl labiausiai tikėtina, kad automobiliai į sklypą, esantį Katedros užnugaryje patenka pro vartus iš V. Sladkevičiaus g., kuriuos turėtų kontroliuoti pati Katedra“, – sakė J.Limanauskas.


Šiame straipsnyje: Rotušės aikštėparkavimasautomobilių parkavimaskauno arkikatedramokamas parkavimasskaitytojo naujiena

NAUJAUSI KOMENTARAI

KKKKFFF

KKKKFFF portretas
Kam cia konkrecias vietas rasyti . Visame Kaune visiskas chaosas su eismu . Niekad taip nebuvo ,kad salygatviai uzstatyti masinomis ,zmones vaiksto vaziavimo juostose,o policija sklaidosi ,kad ziures ir baus pesciuju pereju taisykliu pazeidejus . Paziurekit kas darosi Vilijampoleje . Gatves dusta nuo masinu ,o salygtaviai uzimti masinomis .Jau 15metu vaisktome tarp masinu . Paraso laikrastis ir nulis demesio ir is policijos ir is eismo prieziuros ir is miesto tvarkymo ir neigaliuju draugiju ir is vaiku apsaugos .. Kol nelaime nebus ,nes ant tiek jau ir imones apnaglejusios ,kad subraizo masinu stovejimo ribas grynai ant salygatviu . Svarbu miestas kepa dviraciu takus ,kurie naudojami 3 menesius ,o pestiej niekam neidomus

DD

DD portretas
Tipinis mužiko pavyzdys, eismo taisyklių pažeidimus suveda į pavydą, lyg jis geriau gyvena...

autonomas

autonomas portretas
visos sios auto problemos tebus svarbios dar 10metu, o po to autonominiai automobiliai vazines kur nori ir tu jo nenubausi
VISI KOMENTARAI 22

Galerijos

Daugiau straipsnių