- Jurgita Šakienė
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Į redakciją kreipėsi kaunietis, praėjusią savaitę tapęs nemalonaus įvykio SEB banko padalinyje Nemuno gatvėje, Kaune, liudininku.
„Atėjo labai garbaus amžiaus žmogus. Jis visiškai nieko nesusigaudė. Prašė pagalbos iš banko darbuotojų, bet jo neaptarnavo, nes nebuvo užsiregistravęs iš anksto. Pirmas dalykas, kuris krito į akis, banko darbuotoja labai nemandagiai su juo kalbėjo, dar ir toną pakėlė. Kai atėjo mano eilė, sakau, klausykit, matau, kad žmogiškumas visiškai išėjęs iš mados, ane? Galvojate, kad žmonės nebūtų užleidę senolio, nebūtų palaukę? Žmogų užrašė po savaitės. Darbuotoja aiškino, kad jos tik dvi dirba. Ką čia kalbėti… Klaiku buvo… Labai nemaloni situacija“, – kartėlį liejo kaunietis.
„SEB banko skyrių konsultantų darbe kartais pasitaiko atvejų, kai tenka bendrauti garsesniu nei įprastai balso tonu dėl klientų sveikatos būklės. Suprantame, kad stebėtojui iš šalies tai gali pasirodyti nemandagu. Apgailestaujame, jei taip nutiko ir jūsų minimu atveju. Užtikriname, kad klientas buvo mandagiai aptarnautas, jam pasiūlytas tinkamas vizito laikas ir išspręsti visi jam rūpimi klausimai“, – „Kauno dienai“ teigė banko atstovė žiniasklaidai Ieva Dauguvietytė-Daskevičienė.
Kai atėjo mano eilė, sakau, klausykit, matau, kad žmogiškumas visiškai išėjęs iš mados, ane? Galvojate, kad žmonės nebūtų užleidę senolio, nebūtų palaukę?
Pasak jos, pastaraisiais metais klientų įpročiai ir elgsena smarkiai keitėsi: „Klientai įprato tvarkyti savo finansus nuotoliniu būdu arba banko skyriuje iš anksto suplanavę – taip klientai gali planuoti ir taupyti savo laiką, tiksliai žino, kiek jo reikės skirti konsultacijai banke, gali gauti išsamią jiems reikalingą informaciją“.
Anot atstovės, dabar klientai dažniausiai į skyrių registruojasi iš anksto, tačiau kritiniu atveju, pavyzdžiui, jei klientui reikia skubiai atsiimti mokėjimo kortelę, suteikiama galimybė atvykti gyvai, derinamas skubaus priėmimo banko skyriuje laikas. Kitu atveju, kaip teigė, pasiūlomas artimiausias klientui patogus laikas vizitui ir užregistruojamas.
„SEB banke turime patvirtintą Klientų patirties gidą – aptarnavimo standartus, kurių pagrindas yra sklandus bendradarbiavimas ir dėmesys klientui, profesionaliai teikiamos ir klientų lūkesčius atliepiančios paslaugos. Siekiame būti patikimu paslaugų teikėju, kuriame pozityvius santykius bet kokioje situacijoje. Kiekvienas SEB darbuotojas turi pereiti ir specialius mokymus, skirtus bendradarbiavimo su klientais įgūdžiams stiprinti.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Ekspertai vertina architektų idėjas Kauno senamiesčio prieigoms: išrinks geriausiųjų trejetuką
Ketvirtadienį Architektų namuose viešai aptartos architektūrinės idėjos Kauno senamiesčio prieigų konversijai. Oficialus dešimties darbų pristatymas finišo sulauks jau vasarį – kompetentinga komisija skelbs geriausiųjų tre...
-
Kauno senamiestyje iškilo naujas pastatas: kitais mokslo metais – naujos galimybės sportuoti
Kauno senamiestyje baigiama statyti naujoji Maironio universitetinės gimnazijos sporto salė. Naujasis pastatas jau ryškiai matomas iš Steigiamojo Seimo aikštės. ...
-
Kauniečiai praneša: dalis Dainavos – be elektros
Kauniečiai pradėjo dalytis informacija, kad dalis Dainavos mikrorajono neturi elektros. Energijos skirstymo operatoriaus (ESO) puslapyje matyti, kad pranešimai apie dingusią elektrą tik auga. ...
-
Norite nemokamai išmokti valdytą droną? Turime gerų žinių!
Gegužės–spalio mėnesiais Kauno miesto savivaldybė kartu su Generolo Jono Žemaičio Lietuvos karo akademijos Bepiločių orlaivių kompetencijų centru organizuos nemokamus dronų valdymo kursus. Mokomoji programa skirta pradedantiesiems, neturintiem...
-
Kovo 11-osios parke verda darbai: kada ši vieta bus atvira miestiečiams?
Kauno miesto savivaldybė skelbia, kad Kovo 11-osios parke vyksta intensyvūs tvarkybos darbai. Nauja poilsio oaze kauniečiai galės mėgautis po keletos mėnesių. ...
-
Naujausi duomenys apie oro užterštumą: ar pataria nekelti kojos iš namų?
Aplinkos apsaugos agentūra ketvirtadienį pateikė naujausius duomenis apie oro užterštumą. ...
-
Poderskis įvertino kalbas jungti Vilnių su Kaunu Nerimi
Vidaus vandens kelių direkcijai užsiminus apie galimybę Vilnių su Kaunu sujungti Neries upe, aplinkos ministras Povilas Poderskis teigia, kad šis direkcijos siūlymas yra „stipriai nepamatuotas“. ...
-
Įsibėgėjo „Ką pasėsi... 2025“ dalyvių registracija
Kovo 27–29 d. Vytauto Didžiojo universiteto Žemės ūkio akademijoje (VDU ŽŪA) vyksiančioje žemės ūkio parodoje „Ką pasėsi... 2025“ susijungia naujausios technologijos, tradicijos ir šiuolaikiškas požiūris į žemės...
-
Gatvėse – nauji šviestuvai: padeda sutaupyti
Kauno gatvėse toliau atnaujinamas apšvietimas. Senas kaitrines lempas keičia LED šviestuvai, kurie ne tik ryškiau šviečia, bet ir leidžia sutaupyti. ...
-
Įvardijo, kur labiausiai padidėjo oro užterštumas: neturi džiuginančių žinių
Aplinkos apsaugos agentūra praneša, kad trečiadienį fiksuojamos padidėjusios valandinės kietųjų dalelių koncentracijos Vidurio Lietuvoje. ...