Reklama „Neik į teatrą“ sukėlė šaršalą: žada tęsinį

  • Teksto dydis:

Lietuvos nacionalinis dramos teatras (LNDT) startavo su reklamine kampanija ir šūkiu „Neik į teatrą“. Savaitgalį ši frazė sulaukė gausybės kritikos strėlių. Teatro atstovai teigia, kad bus tęsinys.

„NEIK Į TEATRĄ  – tai Lietuvos nacionalinis dramos teatras (mokesčių mokėtojų pinigais finansuojamas) didžiulėmis raidėmis juodu ant balto užrašė ant plakatų ir juos šiandien iškabino visame Vilniuje!!!! Pamačiau ir vos nenukritau. Kol mažieji nepriklausomi teatro kolektyvai nusiplūkę, dirbdami per 50 darbų, kaip įmanydami bandome parduoti bilietus į nerepertuarinio teatro spektaklius, populiarinti ir auginti teatro kultūrą... didžiausias, stipriausias, pagrindinius biudžetus spektaklių sukūrimui gaunantis, elitiniame sostinės Gedimino prospekte stovintis teatras, pasako – neik į teatrą“, – feisbuke sekmadienį stebėjosi menų reklamos specialistė Stefanija Jokštytė.

Moteris klausė, tai, kur eiti? Į kiną? Į baseiną? Į „Akropolį“? Į„ Norfą“?

„Nepriklausomi teatro kolektyvai bando už iš Kultūros tarybos gautus 10-12k kažkokiu būdu ir sukurti, pastatyti, ir parodyti spektaklius (už tuos pinigus apmokėti aktorių (gėda pasakyt, kiek jiems sumokam už trijų mėnesių darbą), režisieriaus, dramaturgų, scenografo, šviesų dailininko, kompozitoriaus, kostiumų dailininko, kelių technikų, prodiuserių ir komunikacijos pusmečio darbus, paleisti tą spektaklį išnuomotoje salėje), o po premjerinių parodymų jų nenumarinti ir vis rodyti žiūrovams, kaskart mokant visiems iš naujo už darbą, salių nuomas, nes niekas nedirba ant etato... Ir kai dabar su jauduliu laukiame naujo sezono ir nežinome, ar pavyks pripildyti sales, autoritetingiausias teatras pasako žmonėms viešai vieną sakinį: NEIK Į TEATRĄ“, – dėstė S. Jokštytė. 

Moteris teigė, kad jai svyra rankos ir darosi silpna.

L. Balandžio / BNS nuotr.

„Kaip taip galite kalbėti už visą teatro kategoriją. Ar jūs suprantate, kokią žalą darote šiuo vienu sakiniu visam teatro laukui? Juk neseniai turėjome „Call Russia“ istoriją ir nieko nepasimokėme? Tie, kurie maži, yra pažeidžiami labiausiai, jūs kaip pagrindinis teatras, kurio repertuariniai pardavimai einasi stabiliai gerai, nenukentėsite taip stipriai, nes galite sakyti arogantiškai „Neik į teatrą“, nes vis tiek kažkas ateis. Bet mažieji, kasdien bandantys populiarint teatro lauką, kurti spektaklius ir tikėtis, kad vieną dieną ir jų spektakliai bus rodomi nacionaliniame teatre, gali nueiti į tokį minusą vien nuo šių žodžių. Bet jūs kalbate už visą meno formą!!! Wow!!! O gal jūs norite mažinti mūsų mažųjų teatrų konkurencinį lauką???? Ir apmąstytai rekomenduojate neiti į teatrą žmonėms, žinodami, kad pas jus žiūrovų srautai sumažės paskutinius... Tikiuosi, kad taip nėra, nes tada tai išvis ne neapdairumas, o sąmoningas kenkimas visam teatro laukui. O gal jūs juokaujat??? Tada labai neįdomiai, neprofesionaliai, neskoningai ir nekūrybiškai, nes prieš dešimtmetį NEW jau daryta reklaminė kampanija „Nevaryk į Sattą“ buvo žymiai žymiai geresnė, juokingesnė, vietoj ir laiku ir visiems į naudą“, – dėstė menų reklamos specialistė.

Manau, kad tai yra ciniškas nusikaltimas.

Kritikos reklaminei kampanijai nepagailėjo ir komunikacijos ekspertė Laisvė Radzevičienė. „Laukiu rudens ir teatro sezono. Į teatrą eisiu, kad ir ką sakytų afišos mieste. Suprantu, kad tai tik pirmas žingsnis teatro komunikacijoj, sujudinęs vandenis, bet man jis atrodo pakartotas, neįdomus ir netgi įžeidžiantis tuos, kurie teatrui atiduoda savo gyvenimą. S. Jokstytė sudėliojo viską puikiai. Ir dar galvoju, negi trys jauni vadovai tik tiek tesugebėjo?!“ – klausė L. Radzevičienė.

Savo nuomonę feisbuke išdėstė ir režisierius Oskaras Koršunovas.

„EIK Į TEATRĄ! Lietuvos nacionalinis dramos teatras po visą miestą iškabino reklamą „Neik į teatrą“. Manau, kad tai yra ciniškas nusikaltimas. Suprasčiau, jeigu reklama skambėtų „Neik į Lietuvos nacionalinį dramos teatrą“, – tada tas hipsteriškas juokelis, neva moderni, o iš tikrųjų pasenusi reklama, gal ir pasiteisintų, nes šis teatras turi tokią dotaciją, kad eis pas juos žiūrovas ar neis, jiems pof**. Tas naivus galvojimas, kad tokio pobūdžio reklama suveiks atvirkščiai, šiuo atveju yra tiesiog absurdiškas. Žmonės ir taip nebelinkę eiti į teatrą. Reikia nors šiek tiek išmanyti žmogaus psichologiją ir pasąmonę – juk toks po visą miestą iškabintas lozungas koduoja. O kitus tiesiog atpalaiduoja nuo sunkių kultūrinių įsipareigojimų naštos. Lietuvos teatrai turėtų į tai sureaguoti. Bent jau OKT šių metų reklaminis šūkis bus EIK Į TEATRĄ“, – feisbuke skelbė O. Koršunovas.

LNDT Komunikacijos projektų koordinatorė Aušra Pociūtė portalui kauno.diena.lt teigė, kad čia yra tik sezono reklaminės kampanijos pradžia.

„Tai yra tik sezono reklaminės kampanijos pradžia. Kviečiame laukti tęsinio, kuris – jau kitą savaitę. Kiekviena premjera turės individualų vizualą ir žinutę. Visa ši reklaminė kampanija sukurta siekiant pristatyti 84 sezono meninę programą. Kitą savaitę bus spaudos konferencija apie sezoną, ten ir pateiksime visą informaciją“, – teigė teatro atstovė.



NAUJAUSI KOMENTARAI

(Ne)lankytojas

(Ne)lankytojas portretas
LNDT - Labai nedraugiška dramaturgų trupė

pensininke

pensininke portretas
Nėra kur eiti.Visur nesąmonės. Neliko kino, muzikos, teatro. Aktorių senųjų grandų neliko ,vien reklamų pamaivos,kuriuos pamačius norisi televizorių sudaužyti-Stasiulytė,Kazlauskas.

...3%,,pabudinimo kampanija"...

...3%,,pabudinimo kampanija"... portretas
,,MASTIS" - stipriai paveiktas EUTROFIKACIJOS''...
VISI KOMENTARAI 10

Galerijos

Daugiau straipsnių