„Microsoft“ ir „Yahoo“ sukirto rankomis

"Microsoft" ir "Yahoo" susitarė dėl bendradarbiavimo interneto paieškos ir reklamos srityje. Bendrovės antradienį paskelbė apie sudarytą 10 metų susitarimą. Tokiu būdu šios bendrovės telkia jėgas prieš šios srities lyderę "Google".

Pagal naująjį susitarimą, "Yahoo" per ją vykdomoms paieškos naudos naująjį "Microsoft" paieškų variklį "Bing", o "Yahoo" rūpinsis iš reklamos gautų pajamų paskirstymu.

Naujasis sandoris turėtų gerokai sustiprinti paieškos variklio "Bing" pozicijas rinkoje. Iki šiol paieškų rinkoje pirmavo "Google", kuri užima 65 proc. rinkos dalį. Antrą vietą užima "Yahoo" su 19,6 proc. siekiančia rinkos dalimi, o trečiojoje yra "Microsoft", kurios dalis - 8,4 proc. Sujungusi savo pajėgas su "Yahoo", bendrovė daugiau kaip trigubai padidins rinkos dalį.

Tiesa, tokiems dviejų bendrovių planams gali pasipriešinti valstybės institucijos. Anksčiau jos neleido sudaryti sandorio dėl bendrų reklamos galimybių "Google" ir "Yahoo", įtardamos bendroves konkurencijos pažeidimais.


Šiame straipsnyje: interneto paieška

NAUJAUSI KOMENTARAI

Tomuxas

Tomuxas portretas
Gali kilti sioks toks pavojus google bet gal tai privers google dar labiau pasitemti.
VISI KOMENTARAI 1

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių