Mados kolekciją įkvėpė buldogas

Pastaruoju metu labai išaugo šunų drabužių pardavimai. Tai lėmė sustiprėjęs žmonių polinkis humanizuoti savo augintinius bei didėjantis susirūpinimas jų sveikata, na ir, žinoma, socialinių tinklų platformų įtaka.

Pastaraisiais metais, pasaulinė naminių gyvūnėlių, daugiausia šunų, mados rinka išaugo ir 2021 m. buvo vertinama daugiau kaip 5 mlrd. dolerių, o per ateinančius septynerius metus, iki 2031 m., turėtų viršyti 7,5 mlrd. dolerių.

Megztiniai, paltai ir lietpalčiai, marškinėliai ir liemenės šunims yra labiausiai paplitę, dabar juos galima rasti beveik kiekvienoje gyvūnų prekių parduotuvėje.

Tačiau pastaraisiais metais vis dažniau pastebima ir specialiai šunims skirtų dizainerių drabužių kolekcijos.

Garsūs prekių ženklai – „Gucci“, „Versace“, „Celine“, „Tommy Hilfiger“ ir net batų prekės ženklas „Christian Louboutin“ išleido kolekcijas, pritaikytas būtent keturkojams.

Kai kurios aukščiausios klasės prekių ženklų kolekcijos buvo sukurtos ir įkvėptos pačių dizainerių augintinių.

Pavyzdžiui, „Gucci“ megztinių, paltų ir aksesuarų kolekciją įkvėpė kūrybos vadovo Alessandro Michele šunys, o „Celine“ prekės ženklo pavadėlių, antkaklių ir dubenėlių įvairovė, kurią sukūrė Hadi Slimane’as, buvo sukurta jo buldogui.

Šią tendenciją perėmė ne tik aukščiausios klasės prekių ženklai. Gatvės aprangos prekių ženklai – „H&M“, „Urban Outfitters“, „Adidas“ ir kiti – taip pat perėmė šią tendenciją ir sukūrė šunų drabužių kolekcijas.

Gyvūnų madas lėmė ir augintinių savininkų demografiniai pokyčiai. Pavyzdžiui, Didžiojoje Britanijoje beveik du trečdaliai neseniai augintinį įsigijusių asmenų yra 16–34 metų amžiaus.

Tai esą karta, kuri labai mėgsta save išreikšti įvairiais būdais, o jų šunys yra vienas tų saviraiškos būdų.

Pasak specialistų, jauni žmonės linkę vedžioti savo šunis į įvairius renginius ir net į privačius, pavyzdžiui, vestuves ar gimtadienius. Dauguma jų renkasi specialią aprangą ne tik sau, bet ir gyvūnui, kad šuo atrodytų šauniai ir stilingai, kaip ir jie.

Be to, yra ir tokių šeimininkų, kurie šunis rengia tokiais pačiais drabužiais, kaip jie patys, kad sukurtų šaunesnį įvaizdį.



NAUJAUSI KOMENTARAI

ttt

ttt portretas
Ilgai žiūriu į šią nuotrauką....pagaliau abu patiko ))

Nuostabiai \\\\\.../////

Nuostabiai  \\\\\...///// portretas
panašūs,sukeisk vietomis nesuprastum kur kuris,nebent iš kūš..o ant smakro.

Žemaitis

Žemaitis portretas
O ką įkvėptų tatuiruota karvė?
VISI KOMENTARAI 8

Galerijos

  • Kavos aparatų įvairovė
    Kavos aparatų įvairovė

    Kavos aparatų įvairovė šiuo metu yra stulbinanti. Nuo itin modernių ir futuristinių, leidžiančių bet kokio skonio ir stiprumo kavą pasigaminti vos vienu prisilietimu iki elegantiškų, romantišką praeitį primenančių kavos apara...

  • „Lietuvos balse“ – dvikovų etapas: netikėti įvaizdžiai
    „Lietuvos balse“ – dvikovų etapas: netikėti įvaizdžiai

    Šį sekmadienį „Lietuvos balso“ projekte prasidės kovingasis dvikovų etapas. Projekto studijoje atsiras ir penktoji kultinė kėdė – ją užims iki šiol savo komandą atskirame kambaryje paslapčiomis rinkęs Free Finga. ...

    3
  • Jaunoji dizainerių karta ir jos siūlomos patirtys
    Jaunoji dizainerių karta ir jos siūlomos patirtys

    Pastaraisiais metais dešimtmečiais dizaino sąvoka labai išsiplėtė ir apima jau ne tik madą, plakatus ar mus supančius produktus. Jaunosios kartos dizaino kūrėjai dar studijų metais leidžiasi į įvairius temų, ne tik medžiagų ir form...

  • Mados dizainerė: tvarumas išliks, nes tiesiog neturėsime kito pasirinkimo
    Mados dizainerė: tvarumas išliks, nes tiesiog neturėsime kito pasirinkimo

    Nors gyvena ir dirba sostinėje, mados dizainerė Justina Semčenkaitė gatvės madą stebi visur, kur tik nuvyksta. Kadangi dažnai lankosi Kaune ir Klaipėdoje, pastebėjo, kad šių miestų statistinis mados vartotojas labai skiriasi. ...

    6
  • Makramė pynėja: kiekviename mazgelyje – geros emocijos
    Makramė pynėja: kiekviename mazgelyje – geros emocijos

    Su Agniete Vaitulioniene sutariame kalbėtis, kol dukrelė miega pietų. Nuo jos, sako, viskas ir prasidėjo. „Gimus Amelijai, norėjosi širdžiai mielos veiklos. Viena pažįstama parodė makramė technika pintus kalėdinius žaisliukus. Užsiman...

    3
  • Miegančiosios gražuolės sindromas: ką pagalvė žino apie tavo odą
    Miegančiosios gražuolės sindromas: ką pagalvė žino apie tavo odą

    Ar kada pagalvojote, kad ištikimiausia nakties draugė pagalvė – gali būti ne tik draugė, bet ir didžiausia odos priešė. O gal geriausia sąjungininkė? Kol ramiai miegame, mūsų oda išgyvena tikrą nuotykį, apie kurį dažnai...

  • Sapnų baidyklių kūrėja: magija slepiasi mažuose dalykuose
    Sapnų baidyklių kūrėja: magija slepiasi mažuose dalykuose

    Vėjyje besiplaikstančios močiučių servetėlės, pavirtusios ramaus miego sergėtojomis, levandų kvapo maišeliai norintiems giliai panirti į sapnų karalystę, sojų vaško žvakės – magiški nakties žibintai… Atrodo, vi...

    1
  • Parfumerė J. Cinaitienė: kvapas mus paveikia žaibišku greičiu
    Parfumerė J. Cinaitienė: kvapas mus paveikia žaibišku greičiu

    „Uoslė yra be galo svarbi, tačiau ją dažniausiai įvertiname tik netekę“, – šypsosi parfumerė Jolanta Cinaitienė. Natūralių kvepalų kūrėja atskleidžia, kaip mus veikia skirtingi kvapai ir kodėl tas pats aromatas vienam ga...

    3
  • Antro šanso metamorfozės: siūlų likučiai tampa mielais žaislais
    Antro šanso metamorfozės: siūlų likučiai tampa mielais žaislais

    Feisbuko paskyros „SiulasVirbalaiVaselis“ kūrėja Vilija Krasauskienė dienomis dirba rimtą darbą aplinkosaugos srityje, vakarais atsipalaiduoja megzdama žaislus iš siūlų likučių – tokių, anot jos, kur nei vienai kojinei, nei ...

    1
  • Ironiška mada – jaunųjų mados kūrėjų ginklas
    Ironiška mada – jaunųjų mados kūrėjų ginklas

    Jaunosios kartos lietuvių mados dizaineriai – Karina Panina, Lukas Svirplys ir Raimedas Latvys – laikomi ironiškos mados kūrėjais. Nors mados ironijos sąvoka nevisiškai nauja, lietuviškoje mados dizaino scenoje ji tapo laba...

    2
Daugiau straipsnių